کتاب سرسختی در زمین پول آفرینی

your financial freedom playbook
کد کتاب : 8516
مترجم :
شابک : 9789642368655
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سرسختی در زمین پول آفرینی اثر آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در کتاب "سرسختی در زمین پول آفرینی" پس از مصاحبه با پنجاه نفر از بزرگان مالی در جهان با یک کتاب پرفروش در نیویورک تایمز، شما را به سفری می برد تا زندگی مالی خود را تغییر داده و مسیر رشد خود را سرعت ببخشید.حقوق و دستمزد شما، اینکه کجای زندگیتان هستید ، یا چه هنگامی شروع کرده اید ، مهم نیست.این کتاب ابزارهایی را برای کمک به شما در دستیابی سریع تر به اهداف مالی خود به شما ارائه می دهد که زودتر از برنامه در ذهن خود به اهدافتان برسید.


رابینز ، که بیش از پنجاه میلیون نفر را از صد کشور جهان مربیگری کرده است ، یک استراتژیست سبک زندگی و تجارت در جهان است. در این کتاب ، وی با پیتر ملوک ، تنها مرد تاریخ که به عنوان مشاور مالی شماره یک در ایالات متحده به مدت سه سال متوالی توسط Barron در رده بندی قرار گرفته ، همکاری می کند. آنها با هم چگونگی تغییر ناپذیر بودن افراد را آشکار می کنند .

در صفحات کتاب "سرسختی در زمین پول آفرینی" ، از طریق زبانی ساده و داستانهای الهام بخش ، حقیقت را کشف خواهید کرد و میتوان درر سر فصل های زیر به مطالب بسیار کاربردی رسید:

- چگونه می توان طرحی ساده و عملی را ارائه داد که آزادی مالی واقعی را تحقق می بخشد.

- طبقه بندی سرمایه گذاران برتر جهان در مورد چگونگی محافظت از خود و خانواده و سودآوری بیشتر از اتفاقات و اصلاحات اجتناب ناپذیر در آینده.

چهار اصل اصلی که بیشترین افراد با هوش مالی فوق العاده جهان از آن استفاده می کنند تا بتوانید از صعود حداکثر استفاده کرده و روند نزولی را به حداقل برسانید.

سریعترین راه برای بازپرداخت پول در جیب: کشف هزینه های پنهان و حقایق نیمه وال استریت - چگونه بزرگترین بنگاه ها باعث می شوند بیش از حد هزینه های خود را بپردازند.

- طرز فکر ثروتمند واقعی را تحقق بخشید و تحقق آنچه امروز شایسته آن هستید را تجربه کنید.

کتاب سرسختی در زمین پول آفرینی

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
دسته بندی های کتاب سرسختی در زمین پول آفرینی
نکوداشت های کتاب سرسختی در زمین پول آفرینی
Tony’s power is super-human.
قدرت تونی فوق انسانی است.
Oprah Winfrey

He has a great gift. He has the gift to inspire.
او هدیه خوبی دارد. او هدیه ای برای الهام بخشیدن دارد.
Bill Clinton

Tony Robbins needs no introduction. He is committed to helping make life better for every investor.
تونی رابینز نیازی به تعریف ندارد. او متعهد است به بهتر شدن زندگی برای هر سرمایه گذار کمک کند.
Carl Icahn

قسمت هایی از کتاب سرسختی در زمین پول آفرینی (لذت متن)
شما اکنون مسئول اصلی زندگی مالی تان به شمار می آیید. شما مسئولیت تان را در این زمینه پذیرفته اید. آیا می دانید چرا این نکته را مطرح می کنم؟ زیرا بسیاری از انسان ها هرگز مسوولیتی را در این زمینه نمی پذیرند. آنان ترجیح می دهند بازار سهام را بابت رویدادهای ناخوشایند زندگی مالی شان سرزنش کنند. بهتر است بدانید بازار سهام هرگز پولی را به زور از شما نمی گیرد! اگر شما در این بازار به ضرر و زیان دچار می شوید؛ فقط به دلیل تصمیم گیری های خودتان در این وضعیت قرار گرفته اید. از سوی دیگر، اگر در بازار سهام پول آفرینی می کنید؛ باز هم به دلیل تصمیم گیری های خودتان به چنین پیامدی رسیده اید. بازار سهام همان گونه پیش می رود که باید پیش برود. شما با تصمیم های خودتان تعیین می کنید که آیا در این بازار به راستی انسانی برنده یا بازنده خواهید بود. فقط خودتان بابت برد یا باخت تان مسئول هستید.