کتاب رنگ عدالت

Win
کد کتاب : 89268
مترجم :
شابک : 978-6003841864
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

«هارلن کوبن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب رنگ عدالت اثر هارلن کوبن

کتاب «رنگ عدالت» رمانی نوشته «هارلن کوبن» است که نخستین بار در سال 2021 انتشار یافت. مأموران FBI از «وین هورن لاکوود» می خواهند که به همراه آن ها به «برسفورد»، «یکی از معروف ترین ساختمان ها در منهتن»، برود چون جسد مردی ناشناس (که یا بر اثر خفگی یا بریدن گلو جانش را از دست داده) در یکی از اتاق های برج پیدا شده است. «وین» به مأموران می گوید که قربانی را نمی شناسد، اما در آن اتاق شلوغ، یک نقاشی از «ورمیر» به چشم می خورد که بیست سال پیش از خانواده «لاکوود» ربوده شد، و همینطور چمدانی با حروف ابتدایی نام «وین». معما زمانی شکل پیچیده تری به خود می گیرد که هویت جسد مشخص می شود: او رهبر گروهی رادیکال بوده که مسئول مرگ هفت نفر در نظر گرفته می شود.

کتاب رنگ عدالت

هارلن کوبن
هارلن کوبن، زاده ی 4 ژانویه ی 1962، نویسنده ی آمریکایی رمان های معمایی و تریلر است.کوبن در خانواده ای یهودی در نیوجرسی چشم به جهان گشود. او همزمان با تحصیل در رشته ی علوم سیاسی، به همراه دن براون، عضو انجمن دانشگاهی سای اوپسیلون بود.او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در شرکت گردشگری پدربزرگش مشغول به کار شد.کوبن در سال آخر دانشگاه متوجه علاقه ی خود به نویسندگی شد. اولین کتاب او در 26سالگی انتشار یافت و رمان های بعدی او با موفقیت همراه شدند.هارلن کوبن به همراه همسر و چهار فرزندشان در ریجوود نی...
نکوداشت های کتاب رنگ عدالت
Densely plotted and replete with incident.
با پیرنگی متراکم و سرشار از حادثه.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Coben never, ever lets you down.
«کوبن» هیچ وقت شما را ناامید نمی کند.
Lee Child

A surprising and satisfying read.
اثری غافلگیرکننده و رضایت بخش.
BookTrib

قسمت هایی از کتاب رنگ عدالت (لذت متن)
خاطرات، چیزهایی هستند که ما از نو می سازیم و در کنار هم قرار می دهیم. تکه هایی هستند که می سازیم تا چیزی را به وجود آوریم که فکر می کنیم اتفاق افتاده، یا حتی فقط چیزی که امید داریم واقعی باشد.

خلاصه این که خاطرات، به ندرت دقیق هستند. آن ها بازسازی هایی سوگیرانه اند.

بخشی از هر نوع پرستیدن، آزارگری است. این چیزی است که یاد گرفته ام. آن هایی که خدا را بیش از همه دوست دارند، بیش از همه از او می ترسند.