کتاب الگوریتم هایی برای زندگی

Algorithms to Live By
کاربرد علوم کامپیوتر در تصمیم گیری های روزانه
کد کتاب : 99451
مترجم : حسین حدادی نیا
شابک : 978-6225213258
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب الگوریتم هایی برای زندگی اثر برایان کریستین

در یک روز یا یک عمر چه باید بکنیم، یا چه کار کنیم؟ چقدر بی نظمی را بپذیریم؟ کدام تعادل جدید و آشنا بیشترین رضایت را دارد؟ اینها ممکن است مانند معضلات منحصر به فرد انسانی به نظر برسند، اما اینطور نیست. رایانه‌ها نیز مانند ما با فضا و زمان محدودی مواجه هستند، بنابراین دانشمندان رایانه چندین دهه است که با مشکلات مشابه دست و پنجه نرم می‌کنند. و راه حل هایی که آنها پیدا کرده اند چیزهای زیادی برای آموزش به ما دارند.

برایان کریستین و تام گریفیث در یک کار بین رشته‌ای خیره‌کننده نشان می‌دهند که چگونه الگوریتم‌های توسعه‌یافته برای رایانه‌ها نیز گره‌های بسیاری از مسائل انسانی را حل می‌کنند. آنها توضیح می‌دهند که چگونه می‌توان حس بهتری داشت و چه زمانی کارها را به شانس واگذار کرد، چگونه با انتخاب‌های طاقت‌فرسا کنار آمد و چگونه با دیگران ارتباط برقرار کرد. از یافتن همسر گرفته تا یافتن جای پارک، از سازماندهی صندوق ورودی خود تا نگاه کردن به آینده ،کتاب الگوریتم هایی برای زندگی ، خرد علم کامپیوتر را به استراتژی‌هایی برای زندگی انسان تبدیل می‌کند.

کتاب الگوریتم هایی برای زندگی

برایان کریستین
برایان کریستین (متولد ۱۹۸۴ در ویلمینگتون، دلاور) نویسنده، شاعر، برنامه‌نویس و محقق آمریکایی غیرداستانی است، که بیشتر به خاطر مجموعه‌ای از کتاب‌های پرفروش درباره مفاهیم انسانی علوم کامپیوتر، از جمله انسان‌ترین انسان، شهرت دارد. Human (2011). الگوریتم هایی برای زندگی کردن (2016) و مسئله تراز (2020).
نکوداشت های کتاب الگوریتم هایی برای زندگی
A remarkable book... A solid, research-based book that’s applicable to real life.
کتابی قابل توجه... کتابی محکم و مبتنی بر تحقیق که در زندگی واقعی قابل استفاده است.
Forbes

قسمت هایی از کتاب الگوریتم هایی برای زندگی (لذت متن)