کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

The 1-page marketing plan
کد کتاب : 17317
مترجم : فواد معصومی
شابک : 978-6007677575
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک اثر آلن دیب

برای ساختن یک تجارت موفق ، شما باید از انجام کارهای بازاریابی تصادفی دست بردارید و شروع به دنبال کردن یک برنامه ی قابل اعتماد برای رشد سریع تجارت کنید. به طور سنتی ، ایجاد یک برنامه ی بازاریابی فرایندی دشوار و وقت گیر بوده است ، به همین دلیل است که معمولا انجام نمی شود.

در کتاب طرح بازاریابی کسب و کار های کوچک، کارآفرین و بازاریاب عصیانگر آلن دیب از یک کشف جدید در اجرای بازاریابی پرده بر میداردکه ایجاد یک طرح بازاریابی را ساده و سریع می کند. این به معنای واقعی کلمه یک صفحه ی واحد است که به نه مربع تقسیم شده است. با استفاده از آن ، شما می توانید از برنامه ی پیچیده ی بازاریابی خود استفاده کنید و از نقطه ی صفر به قهرمان بازاریابی تبدیل شوید.

چه تازه کارتان را شروع کرده باشید و چه یک کارآفرین باتجربه باشید ، طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک ساده ترین و سریعترین راه برای ایجاد یک برنامه بازاریابی است که باعث رشد کسب و کار شما خواهد شد.

در این کتاب جدید پیشگامانه کشف خواهید کرد:

• چگونه مشتری ، موکل یا بیمار جدید پیدا کنید و چگونه از آنهایی که دارید نهایت سود را ببرید.
• چرا بازاریابی به سبک "مشاغل بزرگ" می تواند تجارت و استراتژی های شما را که در واقع برای مشاغل کوچک و متوسط کار می کنند ، نابود کند.
• چگونه می توان بدون فشار وارد کردن ، یا نیازمند به نظر رسیدن و یا مضطرب بودن یک معامله را به انجام برسانید.
• یک فرآیند گام به گام ساده برای ایجاد طرح بازاریابی شخصی خود که به معنای واقعی کلمه یک صفحه است را به سادگی دنبال کنید و هر یک از 9 مربع که طرح بازاریابی 1 صفحه ای را تشکیل می دهد ، پر کنید.
• چگونه رقبا را از بین ببرید و و خود را تنها انتخاب منطقی نشان دهید.
• چگونه می توان با استفاده از اسرار بازاریابی پاسخگویی مستقیم ، با بودای جه اندک، نتایج شگفت انگیزی کسب کنید.
• چگونه می توان قیمت های بالایی را برای محصولات و خدمات خود تعیین کرد و مشتریان در واقع از شما بخاطر آن تشکر کنند.

کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

آلن دیب
آلن دیب، کارآفرین، بازاریاب، متخصص فناوری و نویسنده ای آمریکایی است. او تا به حال کسب و کارهای متعددی را به وجود آورده که همگی در دنیای تجارت موفق عمل کرده اند. یکی از آخرین کسب و کارهای او در صنعت ارتباطات راه دور بود که دیب آن را به صورت یک استارت آپ به وجود آورد. این کسب و کار نوپا چهار سال بعد به عنوان یکی از شرکت هایی که سریع ترین رشد را در استرالیا داشته اند، معرفی شد.
دسته بندی های کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک
نکوداشت های کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک
Everybody knows marketing is getting too complicated. Allan Dib solves that problem with his brilliant new book. Read it and simplify your life.
همه می دانند که تجارت هر روز پیچیده تر می شود. آلن دیب این مشکل را با کتاب درخشانش حل می کند. بخوانید و زندگی تان را آسان کنید.
Al Ries, author, Positioning The Battle For Your Mind

قسمت هایی از کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک (لذت متن)
به مخاطبان تان درباره ی زحماتی که برای ارائه ی محصول یا خدمت خود متحمل شده اید توضیح دهید. در شعار تبلیغاتی خود یا حتی بسته بندی محصول تان جزئیات زحمات دردناکی را که برای آماده سازی یا تولید محصول کشیده اید شرح دهید. اگر خدمات ارائه می کنید هم، این نکته صدق می کند. به آن ها درباره ی مهارت های خودتان، چگونگی کسب این مهارت ها، همه ی مواردی که بررسی می کنید و نحوه ی آموزش نیروهایتان توضیح دهید. داستانی که پشت محصول یا خدمت شماست بخشی بسیار ضروری برای بازاریابی است.

در بازاریابی مستقیم، هدف تبلیغات فروش فوری نیست. بلکه یافتن افرادی است که به کاری که شما می کنید علاقه مندند. وقتی مشتریان راغب پاسخ دادند، اطلاعات آن ها را در پایگاه داده برای پیگیری های بعدی جمع آوری می کنید تا برایشان ایجاد ارزش کنید، جایگاه خود را به عنوان فردی قابل اطمینان تثبیت و ارتباطی مبتنی بر اعتماد ایجاد کنید.

اگر قرار باشد تردمیل مفید باشد، قطعا باید آن را روشن کنم، مدتی رویش بدوم، عرق کنم و این روند را پیوسته تکرار کنم. خرید تردمیل فقط قدم اول است. … برخی از صاحبان کسب و کار حس می کنند پیگیری در مرحله ی استفاده وظیفه ی آن ها نیست؛ یعنی مشتری آن ها مسئول نتایجی است که از محصول یا خدمت خریداری شده به دست می آورد. اما این دیدگاه با نزدیک بینی همراه است. مشتری ای که محصول یا خدمتی را می خرد و از آن درست استفاده نمی کند یا به درستی پیاده سازی اش نمی کند، به احتمال زیاد آن را به حساب ایراد می گذارد و نمی خواهیم این اتفاق بیفتد.