کتاب رهبر گرگ ها

The Wolf Leader
کلاسیک های خواندنی
کد کتاب : 108468
مترجم :
شابک : 978-6222441975
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1857
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب رهبر گرگ ها اثر الکساندر دوما

آشنایی « رهبر گرگ ها» نوشته « الکساندر دوما» توسط انتشارات پیدایش منتشر شده است.
دوما با استفاده از افسانه‌ای که نزدیک به نیم قرن قبل به او گفته شده، صحنه‌های دوران کودکی‌اش را به تصویر می‌کشد، و موهبت فوق‌العاده بداهه‌پردازی خود را ملزم می‌کند، او به شادترین شکل دست به ساخت عاشقانه‌ای می‌زند که در آن داستانی عجیب از دیبلیری ترکیب شده است. نماهای لذت بخش مداوم از زندگی جنگلی در آن وجود دارد. دوما در اولین شکار خود همراه نگهبان مخصوص پدرش به شکار گرگ می‌روند. دوما می‌داند که گرگ را هدف گرفته است، ولی از گرگ اثری نیست و فقط گلوله باقی مانده.
سرنگهبان پیر که پر از قصه‌های قدیمی است جوابی برای این معما دارد: آن گرگ باید رهبر گرگ‌ها بوده باشد. بر اساس افسانه‌ای باستانی شیطان به جز یک روز در سال آسیب‌پذیر نیست. در آن یک روز شیطان به شکل گرگ تجسم می‌یابد و می‌تواند از هر خطری فرار کند.تیبوی کفش‌ساز ماجرای ملاقات خود با گرگ را چنین تعریف می‌کند…

کتاب رهبر گرگ ها

الکساندر دوما
دوما به خاطر رمان های ماجراجویانه فراوانش یکی از مشهورترین نویسندگان فرانسه به شمار می رود. بسیاری از رمان های او، از قبیل «سه تفنگدار»، «ملکه مارگو» و «گردنبند ملکه» رمان هایی دنباله دار و سریالی هستند. او علاوه بر رمان نویسی، مقاله نویس، نمایش نامه نویس و خبرنگار پرتوانی بود.