کتاب در سرزمین برف و یخ

A Winter Amid the Ice
  • 15 % تخفیف
    20,000 | 17,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باهم باهم
    نویسنده:
کد کتاب : 30301
مترجم :
شابک : 978-6226685955
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 97
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1855
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب در سرزمین برف و یخ اثر ژول ورن

در سرزمین برف و یخ یک داستان ماجراجویی کوتاه از ژول ورن است که در سال 1855 منتشر شد.

این داستان اولین بار در آوریل تا مه 1855 در مجله Musée des Familles چاپ شد. بعدها توسط پیر ژول هتزل در مجموعه دکتر گاو (1874)، به عنوان بخشی از سری سفرهای فوق العاده، تجدید چاپ شد.

ژول گابریل ورن (به فرانسوی: Jules Gabriel Verne) (زاده ۸ فوریه ۱۸۲۸ – درگذشته ۲۴ مارس ۱۹۰۵) نویسنده، شاعر و نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش داستان‌های ماجراجویانه‌ای است که دنیای داستان‌های علمی–تخیلی را دگرگون کردند، ژول ورن بیشترین آثار ترجمه شده در جهان را داشته است.
ژول ورن در هشتم فوریه (۱۸۲۸) در یک خانوادهٔ مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه‌نویسی و رمان‌نویسی او را بر آن داشت که کم‌کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گرفته بود، اما پس از آن به سرعت پیشرفت کرد.
همکاری ورن با انتشارات پیر-ژول اتزل منجر به خلق مجموعهٔ سفرهای شگفت‌انگیز شد که مجموعه داستان‌هایی ماجراجویانه و محبوب بودند و مهم‌ترین آن‌ها عبارت بودند از سفر به مرکز زمین (۱۸۶۴)، بیست هزار فرسنگ زیر دریا (۱۸۷۰)، و دور دنیا در هشتاد روز (۱۸۷۳).
او در مقام دومین نویسنده‌ای است که کتاب‌هایشان از سال ۱۹۷۹ تاکنون، بیشترین ترجمه را به زبان‌های گوناگون جهان داشته‌اند. پیش و پس از او به‌ترتیب آگاتا کریستی و شکسپیر جا دارند.

کتاب در سرزمین برف و یخ

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...
قسمت هایی از کتاب در سرزمین برف و یخ (لذت متن)
سپتامبر 1800 از آسمان فرانکفورت وارد آلمان شدم و از فراز شهرهای مهم آلمان گذر کردم و به دلیل عبور از فضای شهرها از استقبال گرم و صمیمانه مردم و دانشمندان برخوردار شدم اما هیچکدام حاضر به مسافرت با بالن نشدند ....

سفر اینگونه آغاز شد. سپتامبر ۱۸۰۰ از آسمان فرانکفورت وارد آلمان شدم و از فراز شهرهای مهم آلمان گذر کردم و به دلیل عبور از فضای شهرها از استقبال گرم و صمیمانه مردم و دانشمندان برخوردار شدم، اما باز هم هیچ یک از کسانی که عضو کنفدراسیون بودند حاضر به مسافرت با این بالن نشدند، حتی گزارش های تحقیقات علمی بسیار خوبی که «گرین اوژن» و «گو داده» در همین راستا از فرانسه تهیه کرده بودند هم نتوانست سایر دانشمندان آلمان را متقاعد کند که در این سفر هوایی با من همراه شوند. سرانجام پس از این که سفر هوایی من از فراز فرانکفورت، نگاه ها را به خود خواند و بر سر زبان ها افتاد، سه نفر از دانشمندان بزرگ تصمیم خود را برای همراهی با من اعلام کردند.