کتاب هم نوایی

Conformity
قدرت نفوذ اجتماعی
کد کتاب : 89633
مترجم :
شابک : 978-6008067894
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

همرنگی با جماعت
Conformity
کد کتاب : 113666
مترجم :
شابک : 978-6227695557
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب هم نوایی اثر کاس آر سانستین

ما در عصر قبیله گرایی، دوقطبی شدن و شکاف اجتماعی شدید زندگی می کنیم - که مردم را بر اساس مذهب، اعتقادات سیاسی، نژاد، قومیت و گاهی اوقات جنسیت از هم جدا می کند. چگونه این اتفاق افتاد؟ در کتاب «هم نوایی»، کاس آر. سانستاین استدلال می‌کند که کلید معنا بخشیدن به زندگی در این دنیای از هم گسیخته در درک ایده انطباق - چیست و چگونه کار می‌کند .

درک هم نوایی نور جدیدی را بر بسیاری از مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم می‌تاباند: نقش رسانه‌های اجتماعی، ظهور اخبار جعلی، رشد استبداد، موفقیت دونالد ترامپ، کارکردهای آزادی بیان، بحث‌های مربوط به مهاجرت و دادگاه عالی و خیلی بیشتر.

به دلیل نداشتن اطلاعات از خود و جستجوی نظر خوب دیگران، اغلب از جمعیت پیروی می‌کنیم، اما سانستاین نشان می‌دهد که وقتی افراد غرایز خود را در مورد اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی غلط است سرکوب می‌کنند، می‌تواند منجر به آسیب‌های اجتماعی قابل توجهی شود. در حالی که مخالفان تمایل دارند به عنوان فردگرای خودخواه تلقی شوند، مخالفت در واقع ابزار مهمی برای اصلاح گرایش طبیعی انسان به سمت همنوایی است و مزایای اجتماعی عظیمی در کاهش افراط گرایی، تشویق تفکر انتقادی و حفاظت از خود آزادی دارد.

کتاب هم نوایی

کاس آر سانستین
کاس آر سانستین، زاده ی 21 سپتامبر 1954، حقوق دان و نویسنده ی آمریکایی است. سانستین در ماساچوست به دنیا آمد. او در سال 1975 از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و در ژورنال حقوقی این دانشگاه به فعالیت پرداخت. سانستین پس از چندی به دادگاه های عالی ایالات متحده راه یافت.
نکوداشت های کتاب هم نوایی
This book stands out from Sunstein’s other books in its focus on the broad societal implications of social influence
این کتاب با تمرکز بر مفاهیم گسترده اجتماعی تأثیر اجتماعی از دیگر کتاب های سانستاین متمایز است.
Political Science Quarterly

قسمت هایی از کتاب هم نوایی (لذت متن)
ما در عصر قبیله گرایی، قطب بندی و جدایی شدید افراد و تفرقۀ اجتماعی به سبب دین، عقاید سیاسی، نژاد، قومیت و گاه جنسیت زندگی می کنیم. چرا این طور شد؟ در هم نوایی پروفسور سانستین استدلال می کند که کلید ایجاد معنا در این جهان از هم گسیخته درک ایدۀ هم نوایی است. این که هم نوایی چیست و چگونه کار می کند؟ درک هم نوایی، پرده از راز بسیار از مسائل و موضوعاتی که امروز با آن روبه رو هستیم برمی دارد؛ نقش رسانه های اجتماعی، ظهور اخبار جعلی، رشد اقتدارگرایی ، عملکرد آزادی بیان، بحث در مورد مهاجرت و مسائلی از این دست.