کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی

Social Media Rules of Engagement
چرا روایت برخط ( آنلاین) بهترین سلاح در جریان یک بحران است؟
کد کتاب : 114583
مترجم :
شابک : 978-9641222859
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی اثر نیکل ماتجیک

این کتاب ابزارهایی را که برای جلوگیری از رسوایی و بحران‌های رسانه‌ای و یادگیری نحوۀ استفاده از رسانه‌های اجتماعی، کلان‌داده‌ها و نفوذ در راهبردهای ارتباطی نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. برای اجرای یک راهبرد موثر باید در عین استفاده از داده‌هایی که از یک رویکرد هدفمند پشتیبانی می‌کنند، از نفوذ برخوردار باشید.
پیش از آنکه غرق در خواندن این کتاب شوید باید بدانید که این کتاب چیزی بیش از جوهر و کاغذ و عکس است. یک گفت و گو است، ارتباطات بحران را در برمی‌گیرد و عملیات‌های اطلاعاتی را شامل می‌شود. می‌توانید این کتاب را به روش قدیمی ورق به ورق بخوانید یا این که فقط بخش‌هایی را که به کارتان مربوط می‌شود، مطالعه کنید.

کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی

نیکل ماتجیک
نیکل ماتجیک، مشاور عملیات اطلاعاتی نظامی و مسئول ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی است. او منبعی برای هدایت امنیت ملی و چالش‌های مدیریت بحران در محیط‌های تهدید بوده است.شهرت خود را به دلیل اتخاذ رویکرد فعال و نوآورانه‌اش در مدیریت بحران‌ها و مسایل پیچیده از سنگرهای سایبری مبارزه با تروریسم در میدان نبرد رسانه‌های اجتماعی گرفته تا جلسات هیات مدیره در دپارتمان‌‌های دولت استرالیا، مجلس نمایندگان و شرکت‌های چند ملیتی بلوچیپ کسب کرده است.ماتجیک بنیانگ...
دسته بندی های کتاب قواعد تعامل در رسانه های اجتماعی