کتاب روزی که رهایم کردی

The Days of Abandonment
کد کتاب : 1221
مترجم :
شابک : 978-600-7141-87-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 2005 ساخته شده است.

معرفی کتاب روزی که رهایم کردی اثر النا فرانته

کتاب روزی که رهایم کردی، رمانی نوشته ی النا فرانته است که اولین بار در سال 2002 وارد بازار نشر شد. این رمان که به محض انتشار به فروش بسیار بالایی دست یافت، مخاطبین را با داستان شوک آور و جذاب خود محسور می کند. داستان این کتاب به زنی می پردازد که پس از ترک شدن توسط همسرش، به قهقرایی از پوچی و بی معنایی سقوط می کند و مجبور می شود به تنهایی از دو کودک خود مراقبت کند. این زن اکنون احساس می کند که به معنای واقعی کلمه در درون دیوارهای خانه اش زندانی شده و همین احساس باعث می شود که او تصمیم بگیرد با تاریکی های ذهنش، از دست دادن هویتش و احتمال برگشت ناپذیری این شرایط غیرعادی و جان فرسا رو به رو شود.

کتاب روزی که رهایم کردی

النا فرانته
النا فرانته، نام مستعار نویسنده ای ایتالیایی است که به صورت ناشناس فعالیت می کند. آثار فرانته که به زبان ایتالیایی هستند، به زبان های متعددی ترجمه شده اند.فرانته با وجود شناخته شدن به عنوان رمان نویسی بین المللی، توانسته هویت خود را از زمان انتشار اولین رمانش در سال 1992 مخفی نگه دارد. البته حدس و گمان هایی درباره ی هویت واقعی او به وجود آمده که از اطلاعات موجود در مصاحبه هایش برگرفته شده اند.
نکوداشت های کتاب روزی که رهایم کردی
A masterpiece.
یک شاهکار.
Philadelphia Inquirer Philadelphia Inquirer

Sensual and dizzying.
پراحساس و حیرت آور.
Guardian Guardian

The writer is immensely self-aware and her frankness is stunning.
نویسنده، خودآگاهی زیادی دارد و صداقتش، خیره کننده است.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب روزی که رهایم کردی (لذت متن)
فکر کردم که هستی همین است، شروع لذت، شوک درد، لذتی عمیق، رگ هایی که زیر پوست نبض می زنند، و هیچ حقیقت دیگری برای گفتن وجود ندارد.

او داشت یکی از آن لحظاتی را تجربه می کرد که درباره شان در کتاب ها می خوانیم؛ وقتی که یک شخصیت به سختی های عادی زندگی به شکلی غیرمنتظره و افراطی واکنش نشان می دهد.

مهمتر از همه، چه اشتباهی بود که فکر می کردم بدون او نمی توانم زندگی کنم، در حالی که مدت ها بود مطمئن نبودم که آیا اصلا در کنار او زنده هستم یا نه.