کتاب دشت کیت

Kit's Wilderness
کد کتاب : 14639
مترجم :
شابک : 978-6002517661
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

علفزار کیت
Kit's Wilderness
کد کتاب : 76588
مترجم :
شابک : 978-6222040963
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دشت کیت اثر دیوید آلموند

کتاب «دشت کیت» رمانی نوشته ی «دیوید آلموند» است که اولین بار در سال 1999 به چاپ رسید. «کیت» به تازگی به همراه خانواده اش به «استونی گیت» نقل مکان کرده، تا در کنار پدربزرگ سالخورده اش که درگیر بیماری آلزایمر است، زندگی کند. «استونی گیت»، منطقه ای کوچک است که کار استخراج معدن در آن، حوادث مرگبار زیادی را برای ساکنین رقم زده است. اما در این منطقه، جایی که قبلا معدن زغال سنگ بود حالا یک دشت بزرگ وجود دارد. همزمان با این که «کیت» تلاش می کند خود را با زندگی جدیدش سازگار کند و با وضعیت رو به افول پدربزرگ عزیزش کنار آید، دو رابطه ی دوستانه، مسیر رقم خوردن رویدادها را برای او تغییر می دهد. «کیت» که راهی برای فرار از گذشته ندارد، حالا باید با مرگ—و همینطور با زندگی—مواجه شود.

کتاب دشت کیت


ویژگی های کتاب دشت کیت

برنده جایزه ی میچل ل. پرینتز سال 2001

نامزد جایزه نشان کارنگی سال 1999

دیوید آلموند
دیوید آلموند در سال 1951 میلادی متولد شد. اولین کتابش اسکلیگ نام داشت که در سال 2007 جایزه ی کارنگی را به دست آورد و در یک رای گیری عمومی، سومین کتاب محبوب کودکان اعلام شد و در سال 2010 نیز جایزه ی دوسالانه ی هانس کریستین اندرسن را از آن خود کرد. کتاب های دیگر او از جمله چشم بهشتی، گل و اسم من میناست تحسین مخاطبان و منتقدین را برانگیخته اند. آلموند از به چالش کشیدن استانداردهای جامعه و بحث درباره ی مضامین فلسفی و عمیق در کتاب های نوجوان و حتی کودکش وحشتی ندارد و شاید دلیل جذابیت روزافزون آثار...
نکوداشت های کتاب دشت کیت
A stunning novel.
رمانی خیره کننده.
Barnes & Noble

A tantalizing blend of human drama, surrealism and allegory.
ترکیبی هیجان انگیز از درامای زندگی انسان، سوررئالیسم و تمثیل.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Almond suffuses the multilayered plot with an otherworldly glow.
«آلموند» پیرنگ چندلایه ی این اثر را با درخششی ماورایی پیوند می زند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب دشت کیت (لذت متن)
من در اتاقم بودم و تکالیفم را می نوشتم، مطلبی کسالت آور درباره ی اختلاف ساعت انگلستان با بقیه ی کشورها. شبی سرد بود و باران بر دشت می بارید. سرم را پیوسته از روی میزم بلند می کردم و به بیرون نگاه می کردم.

به این نتیجه رسیدم که اگر با سرعت خیلی زیاد حرکت کنید، می توانید به مقصد دلخواهتان، پیش از زمان شروع سفر، برسید. این را ننوشتم، بلکه چیزی را که آن ها می خواستند، نوشتم: این که اگر در «استونی گیت»، ساعت فلان و بهمان باشد، آن وقت، ساعت در نیویورک چنین و چنان خواهد بود.

حوصله ام سر رفته بود. بعد پدربزرگ در اتاقم را زد و آن را مقابل من، روی میزم گذاشت. تکه ای مستطیلی از زغال سنگ بود که مانند آن اسب کوچک، صیقل داده شده و خطوط عمیقی روی آن، نقش بسته بود.