کتاب مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه

Project Management for the Unofficial Project Manager
کد کتاب : 14799
مترجم : سید آرمین میر حسینی
شابک : 978-600-7677-75-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه اثر کوری کوگن

در کتاب"مدیریت پروژه برای افراد غیر متخصص" به نویسندگی "کوری کوگن "،سوزت بلیکمور"و"جیمز وود" میتوان اشاره کرد که در این کتاب میتوان به داستانی اشاره کرد با این مفهوم که

در محل کار امروز ، به طور معمول از کارمندان انتظار می رود که پروژه ها را هماهنگ و مدیریت کنند. با این حال ، چالشی که برای شما وجود دارد ،اینست که شما به طور آکادمیک در مدیریت پروژه ها آموزش ندیده اید و در واقع شما یک مدیر پروژه غیر رسمی و غیر متخصص هستید.

کارشناسان بحث مدیرت و مدیریت سرمایه، "کوری کوگون" ، "سوزت بلیکمور" و "جیمز وود" اهمیت رهبری را در تکمیل پروژه در کتاب"مدیریت پروژه برای افراد غیر متخصص" عنوان می کنند و توضیح می دهند که برای مردم دانستن فرمول موفقیت مهم است و توانسته اند فاکتورهای اساسی مربوط به مدیریت هر ارگان را چه کوچک و چه بزرگ را در زندگی روزمره را بخوبی ارائه بدهند.

"مدیریت پروژه برای افراد غیر متخصص" بینش عملی و واقعی در دنیای واقعی برای مدیریت موثر پروژه ارائه می دهد و بامخاطب هر آنچه که برای مدیریت صنعتی و اداری نیاز است را به اشتراک می گذارد که چهاراصل مهم آن میتواند موارد ذیل باشد

1.داشتن کلیاتی برای آغازکردن
2.داشتن طرح
3.اجرا کردن طرح
4.مانیتورینگ( کنترل)


در واقع "کوری کوگن "،سوزت بلیکمور"و"جیمز وود" در مجموعه ی اثر "مدیریت پروژه برای افراد غیر متخصص" سعی براین دارند در انتهای هر فصل از نکات برجسته و جذاب زندگی واقعی ، ضربات به یاد ماندنی "ضرب المثل مدیریت پروژه" و مرور سریع مخطب خود را بهره مند کنند.

کتاب"مدیریت پروژه برای افراد غیر متخصص" به نویسندگی "کوری کوگن "،سوزت بلیکمور"و"جیمز وود"برای افرادی که قصد دارند پروژه های خود را سازماندهی کنند ،توصیه می شود. اگر پروژه هایی بدون داشتن تیم متخصص و در واقع دوره دیده ی علم"مدیریت" بصورت آزمون و خطا در حال انجام دارید ، این کتاب نیز برای شما مناسب است. "مدیریت پروژه برای افراد غیر متخصص"طرز تفکر در مورد مدیریت پروژه را تغییر می دهد - "مدیر پروژه" ممکن است عنوان رسمی شما یا لزوما شغل رویایی شما نباشد ، اما با داشتن راهکارهای صحیح می توانید برتری داشته باشید.در نهایت برای شما مطالعه ی اثر "مدیریت پروژه برای افراد غیر متخصص" به نویسندگی "کوری کوگن "،سوزت بلیکمور"و"جیمز وود" توصیه می شود.

کتاب مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه

دسته بندی های کتاب مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه
نکوداشت های کتاب مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه
Project Management for the Unofficial Project Manager gets to the HEART of a challenge so many now face in the workplace—the need to ORGANIZE Projects, on the fly, without training, to lead their companies to a new future. This is a GREAT book . . . you’ll take control fast with the knowledge in these pages."
این کتاب به قلب چالشی میزند که امروزه بسیاری از افراد در محیط کار با آن روبرو هستند . نیاز به سازماندهی پروژه ها ، در پرواز ، بدون آموزش ، شرکت های خود را به سمت آینده جدید سوق دهند. این یک کتاب عالی است . . . شما با دانش در این صفحات به سرعت کنترل خود را بدست میگیرید.
Julie Morgenstern

Project Management for the Unofficial Project Manager is the best business improvement book that I have ever read. This book will become the guide for all of our future projects. . . . Any person who follows the advice in this book will find a tremendous, positive impact on their career
این کتاب بهترین کتاب برای بهبود تجارت است که من تاکنون خوانده ام. این کتاب راهنمای کلیه پروژه های آینده ما خواهد بود. . . . هر شخصی که در این کتاب توصیه های خود را دنبال کند ، تأثیر شگرف و مثبتی در حرفه خود خواهد یافت.
Tim Rancourt

Finally! A project management book that acknowledges and supports the 'people' part of projects. . . . Practicing the Four Foundational Behaviors will help every ‘unofficial’ project manager engage their team.
این کتاب تمرین چهار رفتار اساسی به هر مدیر پروژه "غیر متخصص" کمک می کند تا تیم خود را درگیر کند.
Deanna Carrera

قسمت هایی از کتاب مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه (لذت متن)