کتاب فریب ایکاروس

The Icarus Deception
تا کجا حاضرید اوج بگیرید؟
کد کتاب : 27452
مترجم :
شابک : 978-6226650496
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

فریب ایکاروس
The Icarus Deception
چقدر بلند پرواز هستید؟
کد کتاب : 15274
مترجم :
شابک : 978-6008738831
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فریب ایکاروس اثر ست گودین

کتاب الهام بخش « فریب ایکاروس » ، اثر "ست گودین" از جمله کتاب هایی است که به خواننده در دستیابی به موفقیت یاری می دهد . ​​او خوانندگان را به چالش می کشد که شجاعت پیدا کنند تا با کار خود را به عنوان نوعی هنر رفتار کنند . همه می دانند که پدر "ایکاروس" برای او بال هایی ساخت و به او گفت که خیلی نزدیک آفتاب پرواز نکند ، اما ایکاروس این هشدار را نادیده گرفت و به عذاب گناهش دچار شد . درسی که از آن می گیرید این است که خطر نکنید و به کارشناسان گوش دهید. این شعار ، تبلیغات کاملی برای اقتصاد صنعتی بود. کدام رئیس نمی خواهد کارمندان باور کنند که پیروی محض ، کلید موفقیت آن ها است ؟ اما ما فراموش می کنیم که به "ایکاروس" نیز اخطار داده شده بود که خیلی در ارتفاع پایین پرواز نکند ، زیرا آب دریا قدرت پرواز بال هایش را می گرفت . پرواز در ارتفاع خیلی پایین حتی خطرناک تر از پرواز در ارتفاع بالا است ، زیرا احساس امنیت فریبنده ای دارد . وقتی که منطقه ایمن شما جابجا می شود ، انطباق با شرایط جدید منجر به راحتی نمی شود ، اما خبر خوب این است که امروزه خلاقیت کمیاب و با ارزش تر از همیشه است . بنابراین تولید هنر ،تصمیم به انجام کاری غیرقابل پیش بینی و شجاعانه است . هنرمند بودن یک ویژگی ژنتیکی یا یک استعداد خاص نیست . این نگرشی است که همه ما می توانیم اتخاذ کنیم.

کتاب فریب ایکاروس

ست گودین
ست گودین، نویسنده ی آمریکایی است.گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال 1986، شرکت بسته بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد. او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال 1998 با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت. گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست 25 وبلاگ برتر سال 2009 قرار گرفت.
قسمت هایی از کتاب فریب ایکاروس (لذت متن)
هنر پیشرفت کردن فهمیدن این موضوع است که باید دست از چه چیزی برداشت. بی دردسر ترین راه، حفظ وضع موجود، انجام دادن کاری که قبلا نتیجه بخش بوده و پنهان شدن می باشد، به خصوص پنهان شدن از چشم اندازهای آشکار دنیای پس از انقلاب جدید. انجام این کار بسیار بی دردسر است و اگر دنیا به اندازه کافی آهسته پیش برود، حتی می توانید این کار را برای یک مدت با موفقیت انجام دهید. اما اوضاع دیگر مثل سابق نیست. عصر صنعتی که آموزش ما، ساعات کار اداری ما، اقتصاد ما و انتظارات ما را به وجود آورد، در حال منسوخ شدن است. این عصر سریع تر از انتظار اکثر ما در حال منسوخ شدن است و با رفتنش در حال به وجود آوردن نگرانی، بلاتکلیفی و ترس بسیاری است. ما با کرافت عصر صنعتی احاطه شده ایم، توسط انتظارات، عقاید و استانداردهای عصری که حالا دیگر پایان یافته است. چه فرصت خوبی. ما جزو اولین افراد برای تخلیه و تمیز کردن این کرافت، نادیده گرفتن آن، یا کلا نقل مکان به ساختمانی دیگر هستیم. زندگی بدون کرافتی که می تواند باعث کند شدن شما شود، به معنای مسیر زندگی با تمرکز روی چیزی است که می توانید خلق کنید تا اینکه تمرکز بر چیزی کنید که مجبور به تکرارش هستید.