کتاب مراجعی که مرا تغییر داد

The Client Who Changed Me
(داستان تغییر زندگی درمانگران)
کد کتاب : 16975
مترجم :

شابک : 978-6007063545
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 326
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مراجعی که مرا متحول کرد
The Client Who Changed Me
(داستان هایی از تحول فردی درمانگران)
  • 15 % تخفیف
    195,000 | 165,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 49739
مترجم :
شابک : 978-9642248889
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 282
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مراجعی که مرا تغییر داد اثر جفری کاتلر

اگرچه تأثیری که مراجع می‌تواند بر درمانگران بگذارد کاملا شناخته شده است، بیشتر کارهایی که روی این موضوع انجام می‌شود شامل هشدارهای وحشتناکی است: به متخصصان سلامت روان در اوایل آموزش داده می‌شود که مراقب فرسودگی شغلی، خستگی شفقت و انتقال متقابل باشند. با این حال، در حالی که این خطرات حرفه ای بسیار واقعی هستند، تمرکز علمی بر پتانسیل منفی رابطه مشتری-مشاور اغلب حاکی از آن است که هیچ فایده ای از نزدیک شدن بیش از حد به مسائل مشتری حاصل نمی شود. این احساس آنچه را که هر درمانگر درست می داند پنهان می کند: اینکه رابطه مشتری و مشاور می تواند تحولات مثبت قدرتمندی را در زندگی خود درمانگر نیز ایجاد کند.

کتاب «مراجعی که مرا تغییر داد» ، شهادت جفری کاتلر و جان کارلسون بر شیوه های مهم و اغلب تغییر دهنده زندگی است که درمانگران توسط بیمارانشان تغییر کرده اند. کاتلر و کارلسون نه تنها از تجربیات گسترده خود - که بین آنها بیش از پنجاه سال در این زمینه حضور دارند - بلکه از مصاحبه‌های طولانی با ده‌ها درمانگر و نظریه‌پرداز برجسته کشور نیز استفاده می‌کنند. این اثر بدیع به خوانندگان دیدگاهی واقعا منحصربه‌فرد در مورد کسب و کار درمان ارائه می‌کند: نه صرفا اینکه چگونه در بیرون ظاهر می‌شود، بلکه چگونه پزشکان آن را در درون خود تجربه می‌کنند. اگرچه این داستان ها پرتره پیچیده و چند لایه ای از رابطه مراجع و مشاور را ترسیم می کنند، اما همه آنها پاداش های عمیق و غیرمنتظره ای را که این حرفه ارائه می دهد نشان می دهد.

کتاب مراجعی که مرا تغییر داد

جفری کاتلر
جفری ای. کاتلر استاد، روانشناس، نویسنده، مشاور، رهبر کارگاه، سخنران اصلی و مدافع عدالت اجتماعی است که 40 سال گذشته را در سراسر جهان برای ارتقاء پیشرفت شخصی و حرفه ای در بین حرفه ای ها و گروه های حاشیه ای صرف کرده است.جفری به عنوان معلم، مشاور، درمانگر و مشاور در انواع مقاطع از جمله پیش دبستانی، دبستان و دبیرستان، دانشگاه، مرکز بهداشت روان، مرکز بحران و محیط های شرکت فعالیت داشته است.
دسته بندی های کتاب مراجعی که مرا تغییر داد
نکوداشت های کتاب مراجعی که مرا تغییر داد
Although suitable for all therapists this is especially relevant for those exploring their transition into a deeper developmental stage both personally and professionally
اگرچه برای همه درمانگران مناسب است، این به ویژه برای کسانی که در حال بررسی انتقال خود به مرحله رشد عمیق تر، هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای هستند، مرتبط است.

قسمت هایی از کتاب مراجعی که مرا تغییر داد (لذت متن)