کتاب روزهای بی پایان

Days Without End
کد کتاب : 20602
مترجم :
شابک : 978-6007436912
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

روزهای بی پایان
Days Without End
کد کتاب : 132585
مترجم :
شابک : 978-6007394571
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 294
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب روزهای بی پایان اثر سباستیان بری

کتاب «روزهای بی پایان» رمانی نوشته «سباستین بری» است که اولین بار در سال 2016 به انتشار رسید. پسری بی سرپرست به نام «تام مک نالتی» در زمان «قحطی بزرگ ایرلند»، شهر «اسلایگو» را ترک می کند تا خود را به آمریکا برساند. «تام» و «جان» هنگام پیوستن به ارتش در سال 1851 با هم آشنا می شوند و خیلی زود مأموریت می یابند که به نبرد با بومی های آمریکایی در «میزوری» بروند. آن ها در طول روایت، کشتارهای دسته جعمی را به چشم می بینند، در نبردهای «جنگ داخلی» شرکت می کنند، و سرپرستی دختری بومی را بر عهده می گیرند. «تام» که راوی داستان است، زیبایی خیره کننده چشم اندازهای آمریکا و بی رحمی رعب انگیز درون قلب انسان ها را به شکلی به یاد ماندنی برای مخاطبین به تصویر می کشد.

کتاب روزهای بی پایان


ویژگی های کتاب روزهای بی پایان

نامزد جایزه ادبی من بوکر سال 2017

برنده جایزه ادبی کاستا سال 2016

نامزد مدال اندرو کارنگی سال 2018

سباستیان بری
سباستیان بری (Sebastian Barry) (متولد 5 ژوئیه 1955) رمان نویس، نمایشنامه نویس و شاعر ایرلندی است. او برای فیلم ایرلند داستانی، 2019-2021 نامزد برنده شد. وی به دلیل سبک متراکم نوشتن ادبیات شناخته شده است و یکی از بهترین نویسندگان ایرلند به حساب می آید.فعالیت ادبی باری قبل از شروع نوشتن نمایشنامه ها و رمان ها در شعر آغاز شد.او دو بار در فهرست جایزه Man Booker به خاطر رمان هایش "Long Long Way (2005)" و "The Secret Scripture" (2008) فهرست شده است. رمان وی در سال 2011، در کناره، در لیست طولانی برا...
نکوداشت های کتاب روزهای بی پایان
A pleasure for fans of Barry and a contribution not just to Irish literature, but also the literature of the American West.
اثری لذت بخش برای طرفداران «بری» و مشارکتی نه فقط در ادبیات ایرلند بلکه در ادبیات غرب آمریکا.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A crowning achievement.
دستاوردی برجسته.
Guardian Guardian

Epic, lyrical and constantly surprising. A rich and satisfying novel.
حماسی، شعرگونه، و به شکل پیوسته غافلگیرکننده. رمانی غنی و رضایت بخش.
Independent Independent

قسمت هایی از کتاب روزهای بی پایان (لذت متن)
ما سربازها، انسان های عجیبی بودیم که درگیر جنگ ها می شدیم. با بی قانونی در «واشنگتن» موافق نبودیم. نمی توانستیم لذت قدم زدن روی چمن ها را حس کنیم. جنگ و طوفان ما را از پا درمی آورد و زمین ما را در خود می بلعید، اما هیچکس شکایتی نمی کرد. از این که هنوز نفس می کشیدیم، خوشحال بودیم چون ترس و وحشت را با چشمان خود دیده بودیم و لحظه ای از جلوی چشمانمان دور نمی شد.

انجیل و کتاب های مقدس دیگر را برای ما ننوشته بودند. شاید با آنچه انسان نامیده می شد، متفاوت بودیم، چون از بهشت سهمی نداشتیم؛ اما اگر خداوند ما را می بخشید، تنها به دلیل عشق بین ما بود.

درست مثل وقتی که در تاریکی کورمال کورمال راه می روید و چراغی روشن می کنید، نور همه جا را روشن می کند و آنچه در اتاق است و چهره افرادی که آنجا حضور دارند، مثل گنجی پیدا شده هستند. عشق هم درمورد ما همینطور بود.