کتاب تجاوز قانونی

Beyond the Curve
کد کتاب : 2297
مترجم :
شابک : 978-9648838312
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 137
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کوبو آبه از نویسندگان پرفروش ژاپن

معرفی کتاب تجاوز قانونی اثر کوبو آبه

کتاب تجاوز قانونی، مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی کوبو آبه است که نخستین بار در سال 1991 منتشر شد. داستان های جذاب و سوررئال این مجموعه، شالوده ای یکسان دارند: فردی عادی ناگهان به دنیای مفاهیم غیرعادی و شرایطی اغلب کابوس وار پرتاب شده، و مجبور می شود هویت خود را زیر سوال ببرد. در یکی از داستان های کتاب تجاوز قانونی، مردی از سرکار برمی گردد و با جسدی در آپارتمانش مواجه می شود. او که تلاش می کند تا راهی برای خلاص شدن از جسد بیابد، متوجه می شود که خیلی بیشتر از آن که فکرش را می کرد، در ماجرای مرگ این غریبه دخیل است. داستانی دیگر، به ماجرای مردی به نام کامن می پردازد که درمی یابد به گیاهی نادر تبدیل شده و در باغی از گیاهان قرار گرفته است. آبه در این کتاب بسیار خواندنی، عناصر داستان پرتعلیق و علمی تخیلی را در هم می آمیزد و معجون روایی مختص به خود را خلق می کند.

کتاب تجاوز قانونی

کوبو آبه
کوبو آبه نام مستعار کیمیفوسا آبه (۷ مارس ۱۹۲۴ - ۲۲ ژانویه ۱۹۹۳) نویسنده، نمایش نامه نویس و عکاس ژاپنی بود.او از پیشگامان جریان آوانگارد در ژاپن بود. آشنایی او با ادبیات غرب، اگزیستانسیالیسم، سوررئالیسم و مارکسیسم بر تلقی او از مسائلی همچون ازخودبیگانگی و فقدان هویت در ژاپن بعد از جنگ تأثیر گذاشت. آثار وی که به بحران هویت در ژاپن پس از جنگ جهانی دوم می پرداختند، توجه خوانندگان جهان را به خود جلب کرد.
نکوداشت های کتاب تجاوز قانونی
With this collection, Abe confirms his reputation as one of Japan's most significant modern writers.
آبه با این مجموعه، جایگاه خود را به عنوان یکی از مهم ترین نویسندگان مدرن ژاپن به تثبیت می رساند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Kobo Abe's tantalizing stories.
داستان های مسحورکننده ی کوبو آبه.
The New York Times

An entertaining and fascinating work.
اثری سرگرم کننده و شگفت انگیز.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب تجاوز قانونی (لذت متن)
می دونی رمز موفقیت ما سگ ها در چیه؟ توانایی در ابراز احساسات و تشکر و قدردانی از کسانی که به ما محبت می کنند.

استفاده از کلمات خشونت آمیز، یکی از استفاده های نادرست از زبانه. زبان وسیله ی ارزشمندیه که ما انسان ها را به هم نزدیک می کنه و البته این به شرطیه که انسان ها در کنار هم و در سایه ی تمدن و دموکراسی زندگی کنند.

طرف صحبت من کسانی هستند که سگ ها را فقط و فقط برای بستن به نرده خونه هاشون نگه می دارند! چنین افرادی را واقعا نمی تونم تحمل کنم، و تا جایی که به من مربوط می شه باید بگم که این افراد، موجودات پستی هستند...!