کتاب بودا

Buddha
بزرگان اندیشه و هنر
کد کتاب : 24078
مترجم :
شابک : 978-6002531780
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 139
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب بودا اثر فولکر زوتز

جنبش بودایی، بنیان گذاری به نام گوتمه سیدرته دارد که خود را بودا می نامید. او نه با نام سیدرته و یا نام خانوادگی اش گوتمه، بلکه با همان نام بودا در جهان شهرت یافت. این کتاب، خواننده را با تاریخچه، زندگی و آموزه های فلسفی و اجتماعی بودا آشنا می کند.
مجموعه “بزرگان اندیشه و هنر” شامل کتاب هایی است که تصویری کامل از هنرمندان و اندیشمندان معاصر ارائه داده است. فیلسوفان، اندیشمندان و هنرمندان بنیانگزاران خرد بشری هستند و قرون نوزده و بیست میلادی دوران ظهور مکاتب و تفکرات نوین بوده است. هر یک از کتاب های این مجموعه، برآیندی از تحقیقات یک پژوهشگر متخصص درباره یکی از شخصیت های برجسته اندیشه و هنرجهان است که می تواند منبع و راهنمایی مناسب و متنوع برای شناخت آنهاباشد. این کتاب ها ترجمه ای است از مجموعه معتبری که توسط محققان و آکادمیسین های غربی در انتشارات روولت آلمان تهیه شده است.

کتاب بودا

فولکر زوتز
فولکر هلموت منفرد زوتز (زاده 28 اکتبر 1956) یک فیلسوف برجسته اتریشی، محقق علوم دینی، بودیست و نویسنده پرکار است.در سال 1986 زوتز دکترا را از دانشگاه وین به دلیل پایان نامه دکتری خود در مورد Rezeption ، Interpretation und Kritik des Buddhismus im deutschen Sprachraum دریافت کرد. این پایان نامه به بررسی تأثیر بودیسم بر فلسفه، ادبیات و فرهنگ آلمانی در فین سی سیکل می پردازد.