کتاب قتل به سبک انگلیسی

The Word Is Murder
کد کتاب : 2720
مترجم :
شابک : 978-600-188-307-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

آنتونی هوروویتس از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب قتل به سبک انگلیسی اثر آنتونی هوروویتس

کتاب قتل به سبک انگلیسی، رمانی نوشته ی آنتونی هوروویتس است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. در صبح روزی بهاری در لندن، دیانا کوپر، مادر ثروتمند بازیگری مشهور، به سالن مراسم خاکسپاری قدم می گذارد. شش ساعت بعد، جسد او را در خانه اش پیدا می کنند. این جاست که کارآگاهی نابغه و عجیب به نام دنیل هاثورن وارد داستان می شود. هاثورن دوست دارد مانند شرلوک هولمز، کسی مثل دکتر واتسون در کنار خود داشته باشد تا زندگی اش را به شکلی مستندگونه ثبت کند. او برای این کار، آنتونی هاروویتس را انتخاب می کند. هاروویتس که برخلاف میلش درگیر ماجرا شده، خود را وسط ماجرایی می بیند که کنترلی بر آن ندارد. هاثورن، بی ادب، دمدمی و اعصاب خردکن است اما با این حال، هاروویتس احساس می کند نمی تواند در برابر آخرین پرونده ی او که پر از پیچ و خم های غیرمنتظره است، مقاومت کند. این دو با هم وارد همکاری می شوند اما خیلی زود مشخص می شود که هاثورن، اسرار تاریکی را در سینه مخفی کرده است.

کتاب قتل به سبک انگلیسی

آنتونی هوروویتس
آنتونی هوروویتس، زاده ی 5 آپریل 1955، فیلمنامه نویس و رمان نویسی انگلیسی است که بیشتر در حوزه ی داستان های معمایی و جنایی کار می کند. او مدرک خود در رشته ی ادبیات انگلیسی را از دانشگاه یورک و مدرکش در رشته ی تاریخ هنر را از کالج ونبرو دریافت کرده است. اولین کتاب هوروویتس در سال 1979 به انتشار رسید.
نکوداشت های کتاب قتل به سبک انگلیسی
A masterful and tricky mystery that springs many surprises.
یک داستان معمایی استادانه و زیرکانه که غافلگیری های زیادی به وجود می آورد.
Barnes & Noble

Anthony Horowitz at his very best.
آنتونی هوروویتس در اوج توانایی های خود.
Amazon Amazon

Ingenious and masterful.
نبوغ آمیز و استادانه.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب قتل به سبک انگلیسی (لذت متن)
خیلی کم پیش می آید که کسی در یک روز سفارش خاکسپاری و مجلس ترحیم خود را بدهد و در همان روز کشته شود. رخ دادن این دو رویداد در یک روز و به فاصله ی شش ساعت نمی تواند تصادفی باشد. آیا خانم کوپر می دانسته که در همان روز کشته خواهد شد؟ آیا کسی از این کار او با خبر بوده و به هر دلیل نقشه ی قتل او را کشیده است؟ اصلا چه کسی می دانسته که خانم کوپر در آن روز به آن «موسسه» رفته است؟ این ها اسراری بودند که رمزگشایی از آن ها فقط از عهده ی یک متخصص امور جنایی برمی آمد. اما این رویدادها چه ربطی به من داشت؟ بعدا معلوم شد که پای من هم به این ماجرا کشیده خواهد شد...

وقتی رنج ها از راه می رسند، نه مخفیانه و انفرادی، بلکه با گردان و قشون می آیند.

هرگز نمی فهمی همه چیز چقدر شکننده است، تا این که می شکند.