کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند،ساخته می شوند

The Making of a Manager
زمانی که همه چشم ها به شماست،چکار باید بکنید
کد کتاب : 31719
مترجم :
شابک : 978-6226840354
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مدیران بزرگ ساخته می شوند
The Making of a Manager
هیچ کس مدیر متولد نمی شود
  • 15 % تخفیف
    199,000 | 169,150 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هورمزد هورمزد
    نویسنده:
کد کتاب : 49117
مترجم :
شابک : 978-6227251258
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 326
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

چگونه از خود یک مدیر بسازیم
The Making of a Manager
  • 15 % تخفیف
    180,000 | 153,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مات مات
    نویسنده:
کد کتاب : 52043
مترجم :
شابک : 978-6226594325
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند،ساخته می شوند اثر جولی ژو

«مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند،ساخته می شوند» دقیقا همان احساسی است که جولی ژو در سن 25 سالگی به عنوان یک مدیر تازه کار احساس کرد. او به لیست طولانی تدارکات - از استخدام تا اخراج ، از ملاقات تا پیامرسانی ، از برنامه ریزی تا انتخاب - خیره شد و با خود فکر کرد چگونه او می تواند کار تیمی را به ارزش تبدیل کند؟ چگونه او می تواند یک مهماندار خوب در حرفه گزارش های خود باشد؟ راز هدایت با اطمینان در شرایط جدید و غیر منتظره چه بود؟

اکنون ، جولی با مدیریت ده ها تیم ده ها تا صدها نفر ، مهمترین درس را می داند: مدیران عالی ساخته می شوند ، متولد نمی شوند. اگر به اندازه کافی برای خواندن این مطلب اهمیت می دهید ، پس به اندازه کافی اهمیت می دهید که یک مدیر عالی باشید.

ساخت یک مدیر یک راهنمای میدانی مدرن است که با مثالهای روزمره و بینش تحول آفرین بسته بندی می شود ، از جمله:

* چگونه یک مدیر عالی را از یک مدیر متوسط تشخیص دهید
* چگونه می توان با گزارش خود از طریق رئیس نبودن، اعتماد به نفس ایجاد کرد
* وقتی ایمانتان به خود را از دست دادید چگونه باید به ادامه راه امیدوار باشید؟

چه تازه وارد این شغل باشید ، چه یک رهبر باسابقه، این کتابچه راهنمای مورد نیاز شما است تا نوعی مدیر باشید که روزی آرزو می کردید باشید.

کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند،ساخته می شوند

جولی ژو
جولی ژو تاجر و کارشناس علوم کامپیوتر چینی-آمریکایی است. وی معاون طراحی محصول در فیس بوک و اکنون یکی از بنیانگذاران شرکت Inspirit بود. ژو اهل شانگهای است. هنگامی که او پنج ساله بود ، خانواده اش به تگزاس نقل مکان کردند. وی در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرد و از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شد.
نکوداشت های کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند،ساخته می شوند
Julie is like that friend giving you some much-needed tips over coffee—her style cuts through industry jargon and gets at the heart of how to lead with confidence and help your team do their best work.
جولی مانند آن دوست است که نکات مورد نیاز در مورد قهوه را به شما می دهد - سبک او اصطلاحات صنعت را کاهش می دهد و در قلب چگونگی هدایت با اعتماد به نفس و کمک به تیم شما برای انجام بهترین کارها نقش مهمی دارد.
Nir Eyal, author of Hooked

At startups, individuals asked to manage are rarely set-up for success. Julie Zhuo gives new managers the tools they need to help their people and company win.
در هنگام راه اندازی ، افرادی که از آنها خواسته می شود مدیریت کنند به ندرت برای موفقیت تنظیم می شوند. جولی ژو ابزار لازم را به مدیران جدید می دهد تا به مردم و شرکت خود در پیروزی کمک کند.
Sam Altman, president of Y Combinator and co-chairman of OpenAI

I wish I'd had this book when I started managing a team at Instagram. Julie covers the full range of becoming a manager, from your first meetings with your team to accomplishing huge goals together.
کاش وقتی شروع به مدیریت تیم در اینستاگرام می کردم این کتاب را داشتم. جولی طیف وسیعی از مدیر شدن را شامل می شود ، از اولین جلسات شما با تیم خود گرفته تا رسیدن به اهداف بزرگ.
Mike Krieger

قسمت هایی از کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند،ساخته می شوند (لذت متن)
مجذوب فیسبوک شدم. با هر آنچه قبلا میشناختم، متفاوت بود. فیسبوک نسخه پویای دانشکده ای بود که به دنیای آنلاین رسوخ کرده و به ما کمک می کرد همدیگر را با روشهای جدیدی بشناسیم. شنیده بودم یکی از دانشجویان اخراج شده از دانشگاه هاروراد، فیسبوک را ساخته است؛ ولی تا زمانی که درسی در مورد کارآفرینی سیلیکون ولی برنداشتم، چیزی در مورد استارتاپها نمیدانستم.

هر مدیری ممکن است توانایی های جالب و متفاوتی داشته باشد که باعث می شود مطمئن شویم وی فرد مناسبی است. بعدا در مورد این توانمندیها صحبت خواهیم کرد. ولی آزمون بررسی عالی بودن مدیر لازم نیست خیلی پیچیده باشد. اگر کار مدیر این است که از همکاری های گروهی نتیجه بهتری بگیرد، پس تیم یک مدیر خوب، پیوسته به نتایج خوبی می رسد.