کتاب دین روز به شب

What the Day Owes the Night
کد کتاب : 35622
مترجم :
شابک : 978-6002535740
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دین روز به شب اثر یاسمینا خضرا

وقتی والدین تهیدست یونس، او را به عموی ثروتمندترش سپردند، زندگی اش برای همیشه تغییر کرد. او که حالا نامش به ژونس تغییر داده شده، در شهری مستعمره نشین و تماشایی در الجزایر بزرگ می شود و با گروهی از پسران، دوستی بی نظیری را شکل می دهد؛ گروهی دیرپا و بادوام که هیچ چیز، حتی انقلاب الجزایر، نمی تواند بر آن لرزه ای بیفکند. او با امیلی آشنا می شود، دختری زیبا و اغواگر که هر دلی را می رباید، و یک داستان عاشقانة باشکوه آغاز می شود.

یونس بارها مجبور می شود از بین دو جهان متفاوت، یکی را انتخاب کند: الجزایری یا اروپایی، گذشته یا حال، عشق یا وفای به عهد؛ و درنهایت اینکه سرنوشت اش را به تقدیر بسپارد یا خودش کنترل آن را به دست بگیرد.

کتاب دین روز به شب

یاسمینا خضرا
محمد مولی‌السهول (محمد مولسهول ؛ زاده 10 10 ژانویه 1955)، که با نام قلم یاسمینا خضرا (عربی: یاسمینة خضراء) شناخته می شود، یک نویسنده الجزایری است که به زبان فرانسه می نویسد.مولی‌السهول، افسر ارتش الجزایر، نام همسر خود را به عنوان نام مستعار برای جلوگیری از سانسور نظامی اتخاذ کرد. با وجود انتشار بسیاری از رمان های موفق در الجزایر، مولی‌السهول تنها در سال 2001 هویت واقعی خود را پس از ترک ارتش و رفتن به فرانسه فاش کرد. وی ارتش را به عنوان سرلشکر در سال 2000 ترک کرد. ناشناس ماندن ت...