کتاب اسب ها و آدم ها

short stories
کد کتاب : 3581
مترجم :
شابک : 9786003533806
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اسب ها و آدم ها اثر ویلیام فاکنر


ویلیام فاکنر بر اوج قله ی داستان کوتاه مدرن آمریکا ایستاده است داستان های او با فشرده کردن دید حماسی در روایت های سخت و زخمی بافتهای صمیمی مکان ، اقشار عمیق تاریخ و افسانه و همه ترس ها ، وحشیگری ها و حساسیت های انسان را بر می انگیزاند. فاکنر خود می گوید" من شاعری شکست خورده ام شاید همه ی رمان نویسان در ابتدا می خواستند شعر بنویسند و زمانی که متوجه شدند نمی توانند داستان کوتاهکه بعد از شعر بالاترین جایگاه را دارد را انتخاب کردند. و چون در این نیز شکست خوردند آن موقع تصمیم گرفتند که رمان بنویسند". این مجموعه شامل چند داستان کوتاه از ویلیام فاکنر با ترجمه ی اخوت است. که پیش از هر کدام معرفی و مقدمه ای به قلم مترجم نوشته شده است.

کتاب اسب ها و آدم ها

ویلیام فاکنر
ویلیام کاتبرت فالکنر زاده ی ۱۸۹۷ و درگذشته ی ۱۹۶۲، رمان نویس آمریکایی و برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است.فاکنر در نیو آلبانی، می سی سی پی به دنیا آمد. در ۱۹۰۲ خانواده اش به آکسفورد، مرکز دانشگاهی می سی سی پی، نقل مکان کرد. به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به عنوان افتخاری ستوان...
نکوداشت های کتاب اسب ها و آدم ها
No man ever put more of his heart and soul into the written word than did William Faulkner. If you want to know all you can about that heart and soul, the fiction where he put it is still right there.
هیچ کس به اندازه فاکنر از قلب و روح خود در نوشتن مایه نمی گذارد اگر می خواهید این قلب و روح را بشناسید داستان های او را بخوانید.
Eudora Welty

قسمت هایی از کتاب اسب ها و آدم ها (لذت متن)