کتاب آینده ی ممکن

This Could Be Our Future
مانیفستی برای جهانی سخاوتمندتر
  • 15 % تخفیف
    240,000 | 204,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموخته آموخته
کد کتاب : 36169
مترجم :
شابک : 978-6226650540
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 235
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آینده ی ممکن

در "آینده ی ممکن" به قلم "ینسی استریکلر"، "مانیفستی برای جهانی سخاوتمندتر" را شاهد هستیم. این اثر چشم اندازی است از ساختن جامعه ای فراتر از پول و به حداکثر رساندن ارزش هایی که باعث می شود زندگی ارزش زندگی داشته باشد.
جامعه ی غرب در سه فرضیه گرفتار شده است: یک اینکه هدف حیات، رساندن منافع شخصی و ثروت به حداکثر میزان آن است، دو اینکه ما افرادی گرفتار در یک دنیای خصمانه ایم و سه اینکه این اتفاق کاملا طبیعی و اجتناب ناپذیر است. همین فرضیات هستند که بین ما تفرقه می اندازند، ما را ضعیف نگه می دارند و تخیلمان را برای آینده محدود می کنند. حال زمان آن رسیده که ایده های جدید را جایگزین آنان کنیم.
"آینده ی ممکن" به قلم "ینسی استریکلر" اثری است درباره ی این که چطور به این نقطه رسیدیم و چطور می توانیم تغییرش دهیم. با وجود این که دستیابی به ثروت سبب نوآوری و رفاه شد، اما این باور ضمنی را جا انداخت که انتخاب صحیح در هر تصمیمی، انتخابی است که در آن پول بیشتری به دست آید. پاسخ این کتاب این نیست که از شر پول خلاص شوید. بلکه "آینده ی ممکن" برای گسترش ایده ی ما از ارزش نوشته شده است. با اختصاص دادن ارزش منطقی به موارد ارزشمند دیگر به غیر از پول نظیر اجتماع، هدف و پایداری، قادر خواهیم بود که توان خود را در راه ساختن جامعه ای سخاوتمند ، عادلانه و آماده برای آینده متمرکز نماییم.
این اثر که با نثری امیدوار ، اما کاملا محکم به نگارش درآمده، مملو از راه حل های مشخص و سرشار از نوآوری است. "آینده ی ممکن" از "ینسی استریکلر" به طرز شگفت انگیزی، جهانی را که در آن زندگی می کنیم موشکافی می کند و نقشه ای از جهانی که قادر به ساخت آن هستیم به ما نشان می دهد.

کتاب آینده ی ممکن

نکوداشت های کتاب آینده ی ممکن
Yancey Strickler, co-founder of the online crowdfunding platform Kickstarter, urges us to change the way we view work and society…[a] mix of internal corporate reform and consciousness-raising.
ینسی استریکلر ، بنیانگذار پلت فرم آنلاین سرمایه گذاری جمعی Kickstarter ، از ما می خواهد که نوع نگاهمان به کار و جامعه را تغییر دهیم ... ترکیبی از اصلاحات داخلی شرکت ها و افزایش آگاهی.
Wall Street Journal Wall Street Journal

The co-founder and former CEO of Kickstarter offers some intriguing ideas on how to create a better world...A valid evaluation of the modern world and why it needs to shift from financial maximization to something more humane.
بنیانگذار و مدیر عامل سابق Kickstarter ایده های جالب توجهی در مورد چگونگی ایجاد جهانی بهتر ارائه می دهد ...یک ارزیابی معتبر از دنیای مدرن و اینکه چرا باید از بیشینه سازی مالی به چیزی انسانی تر تبدیل شود.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A seminal work, it puts a long overdue stake through the heart of profit maximization and all the harm this toxic idea has caused. Beautifully written, thoughtfully researched, a must read for anyone who cares about where we're headed.
یک کار اساسی؛ نیزه ای طویل را در قلب سود حداکثری و تمام آسیب هایی که این ایده سمی ایجاد کرده قرار می دهد. زیبا نوشته شده است ، متفکرانه درباره اش تحقیق شده است، هر کسی که اهمیت می دهد به چه سمتی رهسپار هستیم، باید آن را بخواند.
Seth Godin, New York Times bestselling author of THIS IS MARKETING

قسمت هایی از کتاب آینده ی ممکن (لذت متن)
مسیرخانه تا محل کارتان را در نظر بیاورید. سوار ماشین تان می شوید. از پارکینگ خارج می شوید. از خیابان تان خارج می شوید. به کمربندی می روید و بیست دقیقه رانندگی می کنید. پنج دقیقه بعد ماشین تان را پارک می کنید. حالا به مسیری که پیموده اید، فکر کنید. در این مسیر چه فروشگاه هایی را در سمت راست جاده دیده اید؟ آمریکایی هایی که از محلی مسکونی به محلی تجاری می روند، پمپ بنزین، استارباکس، دانکن دونانس و دیگر مکان های ارائه دهنده ی صبحانه را در سمت راست جاده می بینند که همان چیزی است که افراد سر صبح می خواهند. حالا مسیرتان را از محل کار به خانه تصور کنید. در سمت راست جاده چه می بینید؟ وقتی همان آمریکایی ها به سمت خانه و منطقه ای مسکونی می روند، احتمال بیشتری وجود دارد که مراکز خرید، خواربارفروشی و رستوران هایی را در سمت راست جاده ببینند؛ همان چیزهایی که افراد پس از کار می خواهند. در جهان، برنامه ریزی خرده فروشی ها، هم سو بودن یا نبود محل کسب وکارها با جریان ترافیک از قانونی به نام «قانون گردش به چپ ممنوع» پیروی می کند. در دنیای خرده فروشی، مشتریان سرزده اهمیتی حیاتی دارند و یکی از مهم ترین عوامل جذب مشتریان سرزده این است که کدام سمت جاده باشید. هدف این است که در زمان درستی از روز در جایی باشد که مشتری با گردش ماشین اش به راست بتواند به محل کسب تان برسد. کسب وکارهایی مانند کافی شاپ ها که پیش از رفتن به محل کارمان به آن ها نیاز داریم، باید در سمت راست ترافیک صبحگاهی باشند. کسب وکارهایی هم که مشتریان پس از کار به سراغ شان می آیند، باید در سمت راست ترافیک غروب باشند. احتمال بیشتری وجود دارد که افراد به راست بپیچند و به چپ نپیچند. با وجود ترافیک ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا بتوانید به چپ بپیچید. خیلی ها چنین صبری ندارند. پیچیدن به راست، کار سریع تر و ایمن تری است و البته که به دلیل بهینه سازی های برنامه ریزان خرده فروشی ها، ترافیک هم به طرز چشمگیری به همان سو می رود. تا به حال از بزرگ راه خارج شده اید که بنزین بزنید و سپس ببینید که همه ی پمپ بنزین ها در سمت دیگر جاده اند؟ این همان «قانون گردش به چپ ممنوع» است. شما در مسیر مخالف جریان مورد انتظار ترافیک هستید. پرسش: چرا مشتریان مان جاده را به خاطر ما دور زدند؟ پاسخ: چنین کاری نکردند.