کتاب فرار کن

Run to Me
  • 75,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: قطره قطره
    نویسنده:
کد کتاب : 36434
مترجم :
شابک : 978-6222018696
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد نهایی جایزه «دافنه دوموریه»

معرفی کتاب فرار کن اثر دایان هستر

کتاب «فرار کن» رمانی نوشته ی «دایان هستر» است که نخستین بار در سال 2013 انتشار یافت. «شایلر» که از «اختلال اضطراب پس از سانحه» (PTSD) در رنج است، به منطقه ای دورافتاده در ایالت «مین» رفته تا با حادثه ای تراژیک کنار آید: مواجهه با پنج سارق روی یک پل که به مرگ پسر پنج ساله اش «جسی» انجامید. دو سال بعد از این تراژدی، پسری ده ساله به نام «زک» در خانه ی «شایلر» را می کوبد. «زک» بی سرپرست است و در حال فرار از خلافکاران بی رحمی که می خواهند هرطور شده او را ساکت کنند چون «زک» به شکلی اتفاقی شاهد یکی از جنایت های آن ها بوده است. او می داند داشتن یک زندگی جدید در کنار «شایلر»، فرصتی باارزش است، حتی با این که «شایلر» مدام او را «جسی» صدا می زند.

کتاب فرار کن

دایان هستر
دایان هستر ویولونیست سابق فیلارمونیک روچستر ایالات متحده است. او که در نیویورک متولد شده است ، اکنون در پورت لینکلن استرالیای زندگی می کند. "فرار کن" اولین رمان او است.
نکوداشت های کتاب فرار کن
With a compelling emotional twist.
با یک پیچ و خم عاطفی جذاب.
Amazon Amazon

Riveting.
هیجان انگیز.
Jungle Red Writers

An impossible-to-put-down suspense thriller.
تریلری پرتعلیق که کنار گذاشتن آن، غیرممکن است.
Penguin

قسمت هایی از کتاب فرار کن (لذت متن)
با وجود این که پسرش سریع اطاعت کرد و با این که هیچ ماشینی را از طرف شهر ندید، ولی شاید نتوانست یک بار دیگر وارسی کند تا مطمئن شود و همان موقع بود که آن سه نفر را دید.

آن ها از پشت بوته های انتهای پل ظاهر شدند. گویی از سواحل پایین دست رودخانه آمده بودند، بدون قلاب و چوب ماهیگیری و هیچ وسیله ی دیگری که بخواهند با آن ماهیگیری کنند.

حتی قبل از این که بتواند چهره هایشان را ببیند، فقط از حالتی که دو نفر دیگر نگاهش می کردند، پی برد نفر وسطی رئیسشان است. در حالی که به طرفش می آمدند، او را پشت سر گذاشت. ظاهرشان نشان نمی داد بخواهند آزاری به کسی برسانند. با این حال، چرا آمده بودند وسط جاده؟