کتاب آشوب در کهکشان

Sal and Gabi Break the Universe
(دستکاری زمان و مکان 1)
کد کتاب : 41153
مترجم :
شابک : 978-6004629300
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 423
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه آندره نورتون سال 2020

برنده جایزه Pura Belpré سال 2020

نامزد جایزه IGNYTE سال 2020

معرفی کتاب آشوب در کهکشان اثر کارلوس هرناندز

کتاب «آشوب در کهکشان» رمانی نوشته «کارلوس هرناندز» است که اولین بار در سال 2019 منتشر شد. شعبده بازی سیزده ساله به نام «سل ویدون» که به شکلی باورنکردنی می تواند پرتال هایی را در فضا-زمان به وجود آورد، در تلاش است تا به زندگی جدیدش در «آکادمی هنرهای کولکو» در شهر «میامی» عادت کند. اما این کار آسان نیست: معلم ها عجیب و غریب هستند، دانش آموزان دیگر فکر می کنند که او جادوگری پلید است، و «سل» هر از گاهی نسخه هایی از مادر درگذشته اش را از ابعاد دیگر احضار می کند و باعث ترس پدر و مادرخوانده اش می شود. دوست شدن با دختری بلندپرواز به نام «گبی رئال» و خانواده غیرمعمولش، اوضاع را کمی بهتر می کند. وقتی وضعیت برادر کوچک «گبی» که در بیمارستان بستری شده، بدتر از قبل می شود، قدرت «سل» ممکن است راه حل مورد نیاز آن ها باشد—یا این که تمام کیهان را به نابودی بکشاند.

کتاب آشوب در کهکشان

کارلوس هرناندز
کارلوس هرناندز بیش از سی اثر برای داستان، شعر و نمایش از جمله سال و گابی جهان را می شکند منتشر کرده است که برای آنها جایزه نویسنده Pura Belpré را از انجمن کتابخانه های آمریکا دریافت کرد. او استاد انگلیسی در دانشگاه سیتی نیویورک است و دوست دارد هم بازی کند و هم طراحی آنها را انجام دهد.
نکوداشت های کتاب آشوب در کهکشان
A nonstop sense of wonder accompanies a genuinely heartwarming and humorous tone.
احساسی بی وقفه از شگفتی، با لحنی کاملا دلگرم کننده و طنزآمیز همراه می شود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

This engrossing adventure is sure to leave readers excitedly anticipating the next installment.
این ماجراجویی مهیج بدون تردید باعث خواهد شد مخاطبین، مشتاقانه منتظر عنوان بعدی باشند.
Booklist Booklist

With strong, smart, diverse characters.
با کاراکترهایی قوی، باهوش، و گوناگون.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب آشوب در کهکشان (لذت متن)
می دانید از کجا می فهمم فلان کتاب معرکه است؟ وقتی هیچ جوره نتوانم بدون لو دادن اتفاق های غافلگیرکننده، داستانش را برای کسی تعریف کنم.

عوض کردن مدرسه هرگز کار آسانی نبوده، حتی اگر «آکادمی هنرهای کولکو» خیلـی باحال تر از مدرسه قدیمی «سل» به نظر برسد. «سل» درس می خواند تا به شغل رویایی اش برسد: تبدیل شدن به بزرگ ترین شعبده باز دنیا.

حالا نوبت می رسد به «گبی رئال»، رئیس شورای دانش آموزی و سردبیر روزنامه مدرسه؛ کسی که «سل» نمی داند آیا باید شیفته اش بشود یا باید با سرعت نور از دستش فرار بکند. خودش که هنوز مطمئن نیست.