کتاب طراحی کسب و کاری بهتر

Design a Better Business
کد کتاب : 41202
مترجم :
شابک : 978-6007677865
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

طراحی کسب و کاری بهتر
Design a Better Business
مجموعه بوم های طراحی کسب و کار
  • 10,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: آریانا قلم آریانا قلم
کد کتاب : 103362
تعداد صفحه : 18
سال انتشار شمسی : 1401
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طراحی کسب و کاری بهتر اثر مجموعه ی نویسندگان

چه شما یک رهبر کسب و کار ، چه یک کارآفرین مشتاق ، چه نوآور شرکت ، چه سرمایه گذار رشد ، و چه عامل تغییر تأثیرات اجتماعی یا دانشجوی کارآفرینی باشید ، کتاب طراحی کسب و کار بهتر یک راهنمای جامع برای ابزارها ، مهارت ها و ذهنیت های جدید مورد نیاز برای تسلط بر ابهام و ایجاد ارزش از عدم اطمینان است. .
کتاب طراحی کسب و کار بهتر ، خوانندگان را با روند طراحی تکرار آشنا می کند ، یک رویکرد عملی برای ایجاد و رشد ارزش با استفاده از روشهای مشترک و تولیدی که هر کسی می تواند بیاموزد و بلافاصله آن را روی کسب و کار خود امتحان کند. در این کتاب بینش شخصی را از رهبران فکری مانند استیو بلانک در مورد نوآوری ، الکس اوستروالدر در مورد مدل های تجاری ، نانسی دوارته در مورد داستان سرایی و راب فیتزپاتریک در مورد سوال کردن ، و دیگران کسب خواهید کرد.
کتاب طراحی کسب و کار بهتر با راهنماهای دقیق بصری برای استفاده از بیش از 20 ابزار استراتژیک و 48 مطالعه موردی و مثالهای واقعی از شرکتهای بزرگ مانند ING بانک ، آئودی ، اتودسک و خدمات مالی تویوتا ، تا استارتاپ های کوچک ، شرکت های کوچک و سازمان های تأثیرگذار اجتماعی به خوانندگان راه و رسم طراحی یک کسب و کار بهتر می آموزد. کتاب طراحی کسب و کار بهتر جامع ترین و عملی ترین راهنما در مورد چگونگی راه اندازی و پایدار کردن یک کار نوآورانه در کسب و کارتان است.

کتاب طراحی کسب و کاری بهتر

دسته بندی های کتاب طراحی کسب و کاری بهتر
نکوداشت های کتاب طراحی کسب و کاری بهتر
This book is a must read for anyone contemplating starting a business.
این کتاب برای هر کسی که در فکر راه اندازی کسب و کار است ضروری است.
Management Services

Designers learn that you don’t have to wait for someone else to make changes.
طراحان در این کتاب یاد می گیرند که لازم نیست منتظر شخص دیگری باشند تا تغییرات را ایجاد کند.
Nathan Shedroff

قسمت هایی از کتاب طراحی کسب و کاری بهتر (لذت متن)
کار کردن به شیوه تصویری به شما کمک میکند تصویر کلی تر را ببینید، دیدی روشن از موضوعات پیچیده به دست آورید، نقطه اتکایی تصویری برای مکالمه های استراتژیک خود پدید آورید و مخاطبتان را به خود جلب کنید.

کلید طراحی و ابزارهای طراحی این است که طراحی فرایند تکرارشونده ای است که طراحان، مثل شما، با استفاده از آن کارشان را از زاویه دیدی شروع می کنند، از خانه بیرون می روند و جهان را مشاهده میکنند تا آن زاویه دید را تقویت کنند، گزینه هایی خلق می کنند که ممکن است فرصت های مشاهده شده را هدف قرار دهد، آن گزینه ها را | اعتبارسنجی می کنند و آنهایی را که به بهترین نحو فرصت ها را هدف قرار می دهد اجرایی می کنند. مهم ترین مسئله این است که طراحان هرگز هرفا بر مقیاس اجرای گزینه انتخاب شده تمرکز نمیکنند. طراحی مداوم و تکرار شونده است؛ این فرایند برای کنترل ابهام و تغییر به شیوه ای بلندمدت ساخته شده است.