کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

The One Hour Content Plan
کد کتاب : 50758
مترجم :
شابک : 978-6006466736
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 110
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

برنامه یک ساعته تولید محتوا
The One Hour Content Plan
کد کتاب : 42307
مترجم :
شابک : ‫‬‮‭978-6002479242‬‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 122
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برنامه یک ساعته تولید محتوا اثر میرا کوتند

ایده های فراوان برای تولید محتوا پیدا کنید. به آسانی محصولات و خدمات خود را بفروشید. این محتواها برای شما بهتر کار کنند.
آیا به دنبال موارد بالا هستید؟ اما شما نمی دانید چه محتوایی را باید تولید کنید. محتوای شما پیوندی محکم با محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید ندارد.
اگر پاسخ تان بله است، برنامه یک ساعته تولید محتوا به شما کمک می کند تا ده ها ایده تولید محتوا را به آسانی پیدا کنید. به عبارت دقیق تر، ایده های ایجاد ترافیک برای یک سال به سایت خود در مدت 60 دقیقه یا کمتر خواهید داشت. برنامه یک ساعته تولید محتوا مسیری واضح به خوانندگان تان برای رسیدن به محصولات و خدمات شما نشان می دهد و سبب رشد نامحدود سایت و کسب و کارتان می شود.

کتاب برنامه یک ساعته تولید محتوا

میرا کوتند
میرا یک متخصص بازاریابی از طریق پست الکترونیکی، وبلاگ نویس و شخصی است که خود را به عنوان یک ایمیل معرفی می کند. وی در MeeraKothand.Com وبلاگ نویسی می کند، جایی که به وبلاگ نویسان و افراد انفرادی کمک می کند تا وبلاگ ها و مشاغل معتبر ایجاد کنند منهای شلختگی برای ایجاد حضور آنلاین غیرقابل قبول. تخصص وی: ساده سازی استراتژی بازاریابی با مشاوره ای بدون کرک ، مستقیم و عملی و یک عشق سخت. او در Blog Blogger ، Profs Marketing ، YFS ، Addiction 2 Success و چندین سایت دیگر برجسته شده است.