کتاب 5 قانون طلایی فروش

The 5 Great Rules of Selling
کد کتاب : 43027
مترجم :
شابک : 978-6227099096
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1947
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب 5 قانون طلایی فروش اثر پرسی اچ وایتینگ


این کتاب کتابی است که نشان می دهد چگونه می توانید به راحتی فروش خود را افزایش دهید ، چه یک فروشنده تازه کار باشید و چه یک فروشنده باسابقه. اینها روشهایی است که توسط فروشندگان برتر مورد استفاده قرار می گیرد - روشهایی که می توانید با استفاده از آنها مصاحبه های بیشتری را بدست آورید ، بیشتر بفروشید کنید و در عرصه ی کاریتان به شهرت برسید. از صدها و صدها ایده ی فروش آزمایش شده توسط پرسی اچ وایتینگ در سی و پنج سال آموزش به هزاران نفر برای ایجاد موقعیت های برتر فروش ، وی موثرترین این راه ها را در پنج قانون ساده و اثبات شده خلاصه کرده است. آقای وایتینگ قول می دهد فروشندگانی که این قوانین را یاد بگیرند و آنها را اعمال کنند ، حجم فروش خود را افزایش می دهند. و در اینجا پنج قانون عالی وجود دارد ، که به طور واضح توسط بسیاری از نمونه های روزمره توضیح داده شده و به طور گسترده ای نشان داده شده است. این کتاب نه تنها به شما می گوید که برای انجام یک فروش چه باید بکنید - بلکه نحوه انجام آن را نیز به شما نشان می دهد. وایتینگ در هر مرحله شما را راهنمایی می کند. او روش های مفصلی برای برنامه ریزی بحث فروش شما و آزمایش آن ارائه می دهد. او به شما نشان می دهد که چگونه وارد شوید تا چشم اندازهای خود را ببینید ، چگونه توجه دیگران را جلب کرده و علاقه ی آنها را به کالای خود جلب کنید ، چگونه آنها را به محصولات خود ترغیب کنید ، چگونه آنها را نسبت به ارزش آن محصول متقاعد کرده و در نهایت چگونه کار فروش را یک سره کنید.

کتاب 5 قانون طلایی فروش

قسمت هایی از کتاب 5 قانون طلایی فروش (لذت متن)
روز اولی که به عنوان مدیر فروش هنری إل. دوهرتی به وال استریت رفتم، دوستم، جک اسمال مرا برای صرف غذا به رستوران اتاق بازرگانی ایالت نیویورک دعوت کرد در حالی که نشسته بودیم و غذا میخوردیم، مردی وارد شد. جک با اشاره سر به سمت او گفت: «این مرد در وال استریت بیش از هر کس دیگری از فروش اسناد بهادار سود می برد. اسمش جرارد ورنر است.» در پاسخ او گفتم: « به فروشنده شبیه نیست.» . جک گفت: «او فروشنده نیست. در واقع، گمان نمی کنم در ده سال گذشته حتی یک تلفن برای فروش زده باشد.» پرسیدم: «پس ماجرا از چه قرار است؟»

بعضی از تحلیلگران فروش به این نتیجه رسیدهاند که در ۷۵ درصد خرده فروشی ها مشتری بیش از فروشنده در مورد کالا اطلاع دارد. چندین سال پیش، در حالی که در سیاتل در یک کلاس فروش تدریس می کردم، از یکی از مسئولان فروش زغال سنگ خواستم مطالبی را که به هنگام فروش به خریدار می گوید برای من توضیح دهد.