کتاب همه چیز بودن

How to Be Everything
(راهنمای آنان که هنوز نمی دانند چه کاره شوند)
کد کتاب : 43531
مترجم :
شابک : 978-6226840507
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

شاید تو یک چند پتانسیلی باشی
How to Be Everything
کد کتاب : 82968
مترجم : سیده مهسا مولی
شابک : 978-6004613354
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب همه چیز بودن اثر امیلی واپنیک

وقتی بزرگ شدی می خواهی چه کسی بشوی؟ این پرسش آشنایی است که در کودکی از همه ما سوال می شود. این پرسش در عین بی ضرر بودن ، عواقب ناخواسته ای به دنبال دارد و می تواند باعث شود شما احساس کنید باید یک شغل ، یک اشتیاق و یک چیزی را انتخاب کنید. اما صبر کنید.

داشتن بسیاری از علایق ، پروژه ها و کنجکاوی های مختلف باعث نمی شود شما یک همه کاره ی هیچکاره تلقی شوید. کنجکاوی بی پایان شما به معنای شکست نیست. آنچه شما هستید یک پتانسیل چندگانه است: شخصی با علاقه و اشتیاق زیاد و فعالیت های خلاقانه. و این در واقع بزرگترین نقطه قوت شماست.
"همه چیز بودن" کتابی است نوشته ی "امیلی واپنیک" که قرار است "راهنمای آنان که هنوز نمی دانند چه کاره شوند"، باشد.

کتاب به شما کمک می کند تا احساسات و مهارت های متنوع خود را به کار بگیرید. "امیلی واپنیک" به جای اینکه به شما پیشنهاد دهد که تنها یک تخصص یا کار موردعلاقه را انتخاب کنید یا 10 هزار ساعت تمرین را در یک منطقه واحد جمع کنید ، یک چارچوب عملی برای ایجاد یک زندگی پایدار، پیرامون همه احساسات شما فراهم می کند.
در "همه چیز بودن" می خوانید که :
• چرا چند پتانسیله بودن شما بزرگترین نقطه قوت شماست ، خصوصا در بازار کار نامشخص امروز.
• اگر مهارت و علایق زیادی دارید ، چگونه می توانید زندگی خود را تأمین کنید و ساختار کار خود را تنظیم کنید.
• نحوه تمرکز بر روی چندین پروژه و پیشرفت در همه آنها.
• چگونه می توان ناامنی های رایج را مانند ترس از بهترین نبودن ، احساس گناه در ارتباط با از دست دادن علاقه به چیزی که قبلا دوست داشتید و چالش توضیح "آنچه می کنید" برای دیگران، کنترل کرد.

نگنجیدن در چهارچوب ها می تواند چیز زیبایی باشد. "همه چیز بودن" به شما می آموزد که چگونه می توانید در هر سن و مرحله ای از زندگی خود یک سبک زندگی را طراحی کنید که به شما اجازه دهد کاملا خودتان باشید و کار مورد علاقه خود را پیدا کنید.

کتاب همه چیز بودن

امیلی واپنیک
امیلی واپنیک نویسنده و جامعه ساز برنده جایزه است. سخنرانی وی در TED ، "چرا بعضی از ما یک تماس واقعی نداریم" ، 6 میلیون بار مشاهده شده است و به 37 زبان ترجمه شده است.
نکوداشت های کتاب همه چیز بودن
Feel-good, encouraging advice on distilling a variety of passions and interests into success. This book is chock full of great exercises and practical advice and we highly recommend picking up a copy.
توصیه های خوب و دلگرم کننده ای در زمینه تقسیم انواع علاقه و اشتیاق برای موفقیت دارد. این کتاب پر از تمرینات عالی و توصیه های عملی است و ما به شدت توصیه می کنیم نسخه ای از آن را تهیه کنید.
Forbes

How to be Everything helps you understand and process your diverse skills so you don’t have to sacrifice your potential. This book will help you fulfill your biggest dreams; all of them!
همه چیز بودن به شما کمک می کند مهارت های متنوع خود را درک و پردازش کنید تا مجبور نشوید، بالقوه خود را فدا کنید. این کتاب به شما کمک می کند تا بزرگترین آرزوهای خود را برآورده کنید. همه آنها را!
Buzzfeed

If you still don’t know what you’re doing with your life, Emilie Wapnick’s new book will make you feel better.
اگر هنوز نمی دانید با زندگی خود چه می کنید ، کتاب جدید امیلی واپنیک باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.
Bustle

قسمت هایی از کتاب همه چیز بودن (لذت متن)
سوال اینجاست که حرفهٔ ایدئال برای فرد چندپتانسیلی کدام است؟ آیا باید معمار شویم، چون که استفاده از هر دو نیم کرهٔ مغز را ممکن می کند و هنر و علم را در هم می آمیزد؟ آیا چون مدیریت پروژه به ما اجازهٔ تمرکز همزمان بر چند موضوع را می دهد، انتخابی درست برای ما به شمار می رود؟ یا بهتر است به طور کلی اشتغال به شکل متعارف را کنار بگذاریم و به قصد بیشینه کردن آزادی و انعطاف پذیری، کارفرمای خودمان باشیم؟ متأسفانه مسیر حرفه ای یکتایی وجود ندارد که برای تمامی چندپتانسیلی ها ایدئال باشد. چندپتانسیلی های بسیاری به عنوان معمار، مدیر پروژه و کارآفرین زندگی های حرفه ای رضایت بخشی دارند، اما برای افراد بسیاری نیز این شغل ها انتخابی نامناسب خواهند بود. اشتراک ما کنجکاوی شدید دربارهٔ موضوع های متعدد است، اما چندپتانسیلی ها از یکدیگر بسیار متفاوت هستند و هر یک علاقه ها و ارزش ها و اولویت های خود را دارند. در حین مصاحبه هایی که برای نوشتن این کتاب انجام داده ام به این حقیقت تلخ پی برده ام که چندپتانسیلی های خوشحال را در هر نقش و هر صنعتی می توان یافت، گاهی حتی در نمود ظاهری تخصص گرا؛ برای مثال، ممکن است خلبانی تخصص گرا به نظر بیاید، اما در تصویر بزرگ تر خواهید دید که او درعین حال فیلم ساز و فعال اجتماعی است. طراح فنی معماری را در نظر بگیرید که سابقهٔ تدریس حرفه ای دارد و درنهایت رستورانی افتتاح خواهد کرد. اگر در میهمانی از این فرد بپرسند «چه کار می کنی؟» او ممکن است چنین پاسخ بدهد که «من طراح فنی معماری هستم». شاید در آن لحظه فکر کنید او تمرکز کاری نسبتا محدودی دارد، اما وقتی تمامی حقایق در دسترس تان باشد، درمی یابید که آن شخص درواقع چندپتانسیلی ای است که به طور متوالی از علاقه هایش عبور می کند. مسئله اینجاست: اگر چندپتانسیلی ها توانایی رشد در شغل های بی شماری را دارند و آنچه برای یک نفر جواب می دهد الزاما برای دیگری جواب نمی دهد، پس برای طراحی حرفه های مان باید از کجا شروع کنیم؟ برای پاسخ به این پرسش با صدها چندپتانسیلی که اظهار خوشحالی و آسایش مالی می کردند نظرسنجی ها و مصاحبه هایی ترتیب دادم. می خواستم بدانم آنان چطور از پسش برمی آیند. با اینکه شرکت کنندگان در نظرسنجی ها و مصاحبه ها حرفه های بسیار متفاوتی داشتند، چند شباهت مهم داشتند؛ همهٔ آن ها زندگی هایی را طراحی کرده بودند که برای شان سه جزء مشترک فراهم می کرد: پول و معنا و تنوع (هر یک از آنان به تناسب نیاز خودش به این موارد دسترسی داشت).