کتاب اگر پای خون در میان باشد

If It Bleeds
کد کتاب : 48543
مترجم :
شابک : 978-6222331344
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 536
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

خون به پا میشود
If It Bleeds
کد کتاب : 59236
مترجم :
شابک : 978-6222351930
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اگر پای خون در میان باشد اثر استیون کینگ

کتاب «اگر پای خون در میان باشد» اثری نوشته ی «استیون کینگ» است که نخستین بار در سال 2020 وارد بازار نشر شد. چهار داستان جدید و جذاب در این کتاب، بدون تردید برای طرفداران پرتعداد «کینگ» جذاب خواهند بود. یک بار دیگر، وسعت توانایی های «استیون کینگ» در داستان سرایی، به شکل کامل به مخاطبین نشان داده می شود. در داستان همنام با عنوان کتاب، شخصیتی محبوب و آشنا به نام «هالی گیبنی» (که در کتاب های «آقای مرسدس» و «بیگانه» حضور داشته) باید با ترس هایش و احتمالا «بیگانه ای» دیگر مواجه شود—اما این بار به تنهایی؛ در داستان «تلفن آقای هاریگان»، رابطه ای دوستانه میان دو نسل متفاوت، پیامدهایی تشویش آور خواهد داشت؛ داستان «زندگی چاک» به شکلی تأثیرگذار به جنبه های متفاوت و متضاد موجود در شخصیت هر فرد می پردازد؛ و در داستان «موش»، نویسنده ای که در نوشتن با مشکل رو به رو شده، باید با وجوه تاریک جاه طلبی های خود مواجه شود.

کتاب اگر پای خون در میان باشد


ویژگی های کتاب اگر پای خون در میان باشد

«استیون کینگ» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب اگر پای خون در میان باشد
An extraordinary collection by a legendary storyteller.
مجموعه ای خارق العاده از داستان سرایی افسانه ای.
Audible

A pleasure for King's many fans.
اثری لذت بخش برای طرفداران پرتعداد «کینگ».
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Uniquely wonderful.
به شکل منحصر به فردی شگفت انگیز.
Waterstones

قسمت هایی از کتاب اگر پای خون در میان باشد (لذت متن)
مستقیم رفت سر اصل مطلب، یا باید دوستانه باشد یا مثل یک تاجر برخورد کند. اگر پدرم قبول می کرد، او من را استخدام می کرد تا هفته ای دو یا شاید سه ساعت کتاب بخوانم. برای این کار ساعتی پنج دلار به من می داد. گفت می تواند سه ساعت دیگر هم به ارزش کار اضافه کند و من کمی به باغش رسیدگی کنم و یکسری کارهای دیگر را انجام بدهم، مثلا زمستان ها برف پارو کنم و اگر در طول سال حیاط نیاز به جارو زدن داشت انجامش بدهم.

فقط کافی بود که به کت و شلوار سیاه و گل میخک سفید توی جیب کتش نگاه کنید تا بفهمید او یکی از افراد برگزارکننده ی مراسم است. فکر می کردم که او وظیفه دارد در تابوت را ببندد و از محکم بسته شدن آن مطمئن شود. با دیدن او ترس از مرگ به جانم افتاد و خوشحال بودم که از در بیرون می روم و زیر نور آفتاب قرار می گیرم.

به پدر نگفتم که به یک آغوش نیاز دارم اما حتما این را در من دیده بود چون بازوهایش را دور من حلقه کرد. پیش خودم گفتم نمیر پدر، خواهش می کنم نمیر.