کتاب سفر به سرزمین سرگردانی

An Author's Odyssey
قصه های همیشگی 5
کد کتاب : 54463
مترجم :
شابک : 978-6222740856
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

سفر طولانی نویسنده به سرزمین سرگردانی
An Author's Odyssey
سرزمین قصه های همیشگی 5
کد کتاب : 104717
مترجم : محدثه حبیبی
شابک : 978-6225238121
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سفر به سرزمین سرگردانی اثر کریس کالفر

الکس و کانر این بار به قصه های کانر سفر می‌کنند تا برای شکست ارتش خلاف‌کارهای افسانه ای گوش به فرمان عمو لوید نیرو جمع کنند. هیچ کس، حتی الکس و مادرش هم باور نمی کنند که کانر توانسته چنین دنیاهای رنگارنگ و شگفت انگیزی خلق کند.

داستان های هیجان انگیز و شخصیت های هیجان انگیزترشان منتظرند تا شما را هم به دنیای خود ببرند. دزدهای دریایی، مومیایی ها، ابرقهرمان‌ها، موجودات نیمه روبات و مرده‌های از گور برگشته فقظ گوشه ای از این دنیا های رنگارنگ هستند. ماجراهای نفس گیر این قسمت از داستان در دریا، فضا و ابعاد دیگری از دنیا در جریان هستند. از طرف دیگر در سرزمین قصه ها اتفاقات زیادی در حال وقوع است. چشم امید همه به الکس و کانر و ارتشی است که با خود خواهند آورد. شخصیت های دنیا های مختلف همگی برای هدف یکسان نجان سرزمین قصه ها متحد می‌شوند، حتی باب و شارلوت. دشمنی که سرزمین قصه ها را تسخیر کرده خیلی قدرمتمند اس، اما ارتش الکس و کانر دست کمی از آن ندارد، مخصوصا با ورود عضو جدید خانواده ی جک و گلدی لاکس.

الکس و کانر در این سفرها چیزهای زیادی درباره‌ی خودشان کشف می‌کنند، شاید برای شما هم همین‌طور باشد.

کتاب سفر به سرزمین سرگردانی

کریس کالفر
کریستوفر کالفر، زاده ی 27 می 1990، خواننده، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است.کالفر در کالیفرنیا به دنیا آمد. او به دلیل موارد بسیاری از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در مدرسه، بخشی از تحصیلات ابتدایی خود را در خانه انجام داد. کالفر در دبیرستان، در بسیاری از برنامه های سخنرانی و مباحثه شرکت می کرد و توانست جوایز بسیاری را در این عرصه ها کسب کند. او مقام نهم مسابقه ی تفسیر دراماتیک را در کالیفرنیا و همچنین جایزه هایی را از نهادهای «باشگاه درام» و «FFA» کسب نمود. کالفر در مدرسه، رئیس با...