کتاب بیست و چهار قانون حفظ قدرت

The laws of power
کد کتاب : 59605
مترجم :
شابک : 978-6002740687
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بیست و چهار قانون حفظ قدرت اثر رابرت گرین

رابرت گرین و ژوست الفرز در کتابی که مجله پیپل آن را "فریبنده" و "جذاب‌کننده" اعلام کرد، سه هزار سال از تاریخ قدرت را با استخراج از فلسفه‌های ماکیاولی، سون تزو و کارل فون کلاوزویتز در 48 قانون اساسی تقطیر کرده‌اند.
برخی از قوانین نیاز به احتیاط را آموزش می دهند برخی دیگر ارزش اعتماد به نفس را آموزش می دهند («قانون 28: با جسارت وارد عمل شوید»)، و بسیاری حفظ مطلق خود را توصیه می کنند («قانون 15: له کردن). اما هر قانونی یک چیز مشترک دارد: علاقه به سلطه کامل. در کتاب «بیست و چهار قانون حفظ قدرت» ، 48 قانون قدرت را فراخواهید گرفت چه هدف شما تسخیر، دفاع از خود یا صرفا درک قوانین بازی باشد.
رابرت گرین نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز به نام های 48 قانون قدرت، هنر اغواگری، 33 استراتژی جنگ و قانون 50 است. پنجمین کتاب او، زندگی شخصیت‌های تاریخی بزرگی مانند چارلز داروین، موتزارت، پل گراهام و هنری فورد را بررسی می‌کند و ویژگی‌ها و اجزای جهانی که آنها را به استادی تبدیل کرده است، تقطیر می‌کند. کتاب های گرین علاوه بر داشتن طرفداران قوی در دنیای تجارت و طرفداران عمیق در واشنگتن دی سی، مورد استقبال همه از مورخان جنگ تا بزرگترین موسیقیدانان این صنعت (از جمله جی زی و 50 سنت) قرار می گیرد.

کتاب بیست و چهار قانون حفظ قدرت

رابرت گرین
رابرت گرین، زاده ی 14 می 1959، نویسنده ی آمریکایی است.گرین در لس آنجلس بزرگ شد و به دانشگاه برکلی کالیفرنیا رفت. او سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون پی گرفت. گرین قبل از نویسنده شدن، شغل های بسیار زیادی را تجربه کرد. او در سال 1995 به شکلی جدی نویسندگی را به عنوان شغل خود در نظر گرفت و اولین کتابش را سه سال بعد به انتشار رساند.رابرت گرین به همراه نامزدش که یک فیلمساز است، در لس آنجلس زندگی می کند. او به پنج زبان تسلط دارد و دانشجوی بودیسم نیز هست. گرین، عاشق شنا و دوچرخه سواری د...
نکوداشت های کتاب بیست و چهار قانون حفظ قدرت
Beguiling . . . . . fascinating.
فریبنده . . . . . شگفت انگیز.
People magazine

“An heir to Machiavelli’s Prince . . .
وارث شاهزاده ماکیاولی. . .
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب بیست و چهار قانون حفظ قدرت (لذت متن)
اگر مطلب کوچکی را تصدیق کنید، به آن وجود و اعتبار بخشیده اید. هرچه بیش تر به دشمن توجه کنید، او را قوی تر می کنید.هنگامی که سعی در اصلاح یک اشتباه کوچک دارید، آن اشتباه، بزرگ تر جلوه می کند. گاهی بهتر است چیزهایی را به حال خود رها کنید. اگر چیزی را می خواهید که نمی توانید داشته باشید، آن را کوچک بشمارید(تحقیر کنید). هرچه کم تر علاقه ی خود را نشان دهید، برتر به نظر می رسید.