کتاب مسیر پیروزی

The Path
کد کتاب : 63334
مترجم : هودسا قزوینیان
شابک : 978-6009753789
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1968
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

گشایش مسیر
The Path
(مسیر تحقق آرمان های پدر مدیریت ژاپن)
کد کتاب : 73270
مترجم :
شابک : 978-9643179557
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1968
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مسیر پیروزی اثر کونوسوکه ماتسوشیتا

رویایی داشته باشید که الهام بخش باشد. توانایی خود را در پذیرش تفاوت ها پرورش دهید. به دنبال چالش‌ها باشید - کوه‌ها را یکی پس از دیگری طی کنید. با چالش های مهم روبرو شوید - یاد بگیرید "با شمشیرهای واقعی بجنگید".
این درس ها و درس های دیگر ثابت در زندگی کونوسوکه ماتسوشیتا، بنیانگذار امپراتوری تجاری پاناسونیک بود. در این اولین ترجمه انگلیسی کامل مسیر پیروزی، توصیه‌های همیشگی ماتسوشیتا برای هر کسی که می‌خواهد با زندگی بهتر رهبری بهتری داشته باشد، مفید خواهد بود.

در ژاپن، نام کونوسوکه ماتسوشیتا با احترامی خاموش صحبت می شود. حتی اکنون، بیست و یک سال پس از مرگش، ماتسوشیتا سان توسط برخی به عنوان "خدای مدیریت" ستایش می شود و او یکی از تأثیرگذارترین و الهام بخش ترین متفکران تجارت است. موسس و پدر شرکت جهانی پاناسونیک، ماتسوشیتا خلق ثروت را نه به عنوان یک هدف یا مقصد بلکه به عنوان یک سفر می دید. و در مسیر، ماتسوشیتا خرد و بینش های به دست آمده در سفر خود را به اشتراک گذاشت: چگونه الهام بخش نوآوری واقعی در همه سطوح، مدیریت در زمان های دشوار، و ایجاد ارزش پایدار و میراث بزرگ.

«مسیر پیروزی» که با فروتنی از یک پلتفرم موفقیت تقریبا بی‌نظیر در میان تاجران نوشته شده است، امروزه راه‌های بسیاری را به خوانندگان نشان می‌دهد که هر یک از ما می‌توانیم در درون خود قدرت و تمرکز برای انجام کارهای خوب را با انجام خوب انجام دهیم. فصل های مختصر و به زیبایی بیان شده یک فلسفه مدیریت غیر متعارف را ارائه می دهند که می توانید آن را به صورت جهانی و همچنین در موقعیت های خاص روزمره اعمال کنید:

-زمانی که باید تصمیمات مهمی بگیرید
-برای بهبود بیشتر کار خود
-برای پرورش روحیه استقلال
-برای گسترش بیشتر کسب و کار خود
-برای پیشرفت کشور

برای بیش از چهار دهه، مسیر پیروزی با نزدیک به 4.5 میلیون نسخه در سراسر جهان پرفروش بوده است. این کتاب که برای اولین بار به زبان فارسی به طور کامل در اینجا ارائه شده است، یک طرح معنوی روشنگر و آموزنده برای کارآفرینان، مدیران اجرایی، مدیران و هر کسی که مایل به یادگیری از یک استاد بزرگ است، ارائه می دهد. مسیر را دنبال کنید. ممکن است شما را - و به شما کمک کند تا دیگران را - به موفقیت حرفه ای و رضایت شخصی هدایت کنید.

کتاب مسیر پیروزی

کونوسوکه ماتسوشیتا
ماتسوشیتا کونوسوکه زاده ۲۷ نوامبر ۱۸۹۴ و درگذشته ۲۷ آوریل ۱۹۸۹، کارآفرین و بازرگان اهل ژاپن بود، که در سال ۱۹۱۸ شرکت صنایع الکترونیکی ماتسوشیتا را بنیان نهاد. وی مانند بسیاری از کارآفرینان مطرح جهان فاقد تحصیلات عالی بود و در سال چهارم ابتدایی به علت کسب نتایج ضعیف تحصیلات را رها کرد. وی ابتدا کار خود را در یک کارگاه کوچک دوچرخه‌سازی آغاز کرد. از مهم‌ترین شعارهای او «ما تولید می‌کنیم نه برای اینکه فقرا را فقیرتر و اغنیا را غنی‌تر بلکه هدف از تولید زدودن فقر از جامعه ...