کتاب استراتژی لوکس گرایی

The luxury strategy
قاعده شکنی در بازاریابی به منظور دستیابی به برند لوکس
کد کتاب : 63554
مترجم :

شابک : 978-6006982489‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 372
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب استراتژی لوکس گرایی اثر ژان نوئل کاپفرر

کتاب «استراتژی لوکس گرایی» با تثبیت خود به عنوان کار قطعی در مورد جوهر استراتژی برندهای گرانقیمت، تفاوت‌های بین برندها و محصولات ممتاز و لوکس را تعریف می‌کند، ماهیت برندهای لوکس واقعی را تجزیه و تحلیل می‌کند و «قوانین» بازاریابی را وارونه می‌کند.
کتاب «استراتژی لوکس گرایی » که توسط دو متخصص جهانی در زمینه برندسازی لوکس نوشته شده است، اولین نقشه دقیق را برای مدیریت موثر برندها و شرکت های لوکس در بالاترین سطح ارائه می دهد.این ویرایش دوم کاملا تجدید نظر شده ، تنوع معانی «لوکس» را در بازارهای مختلف بررسی می‌کند. مدل‌های کسب‌وکاری که به سودآوری رسیده‌اند را منطقی می‌کند و روش‌های اولیه‌ای را که برای تبدیل کسب‌وکارهای خانوادگی کوچک مانند فراری، لویی ویتون، کارتیه، شانل، آرمانی، گوچی و رالف لورن به برندهای جهانی سودآور استفاده می‌شد، آشکار می‌کند.
اکنون با بخش جدیدی در بازاریابی و فروش کالاهای لوکس آنلاین و تأثیر شبکه های اجتماعی و تحولات دیجیتال، این کتاب واقعا موقعیت خود را به عنوان مرجع در استراتژی لوکس تثبیت کرده است.

کتاب استراتژی لوکس گرایی

ژان نوئل کاپفرر
ژان نوئل کاپفرر یک متخصص فرانسوی معتبر جهانی در مورد مارک ها است. وی به دلیل کارهای پیشرفته خود در زمینه هویت برند مدیریت استراتژیک برند، اوراق بهادار برند، معماری برند و اعتبار و مدیریت لوکس شهرت دارد. وی در حال حاضر مشاور رئیس INSEEC U است.