کتاب واپسین کرنش او

His last bow
کد کتاب : 68412
مترجم :
شابک : 978-6227720129
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 245
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1917
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

آخرین خدمت شرلوک هولمز
His Last Bow
کد کتاب : 84169
مترجم :
شابک : 978-6223120299
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 359
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

آخرین ضربه آرشه
His last bow
کد کتاب : 3747
مترجم :
شابک : 9786008392293
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1917
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آخرین ضربه آرشه اثر آرتور کانن دویل

"ما باید این اصل قدیمی را در نظر بگیریم که زمانی که همه احتمالات دیگر شکست بخورند ، آنچه باقی می ماند حتی اگر غیر ممکن باشد باید حقیقت داشته باشد."
دکتر واتسون بار دیگر کیف خود را گشوده است تا هشت داستان عجیب را که توسط هوش و نبوغ سربازرس حل شده است را آشکار کند. داستان هایی که از قتل و آدم ربایی گرفته تا دزدی و خیانت را شامل می شود. انگیزه های جنایات ممکن است انتقام ، حرص یا حسادت باشد - یا آنچه به نظر می رسد ناشی از شوخی های عملی باشد که به اشتباه ختم شده اند.

دوستداران شرلوک هلمز خوشحال خواهند شد اگر بدانند که او هنوز زنده و سالم است و تنها گاه‌به‌گاه دستخوش حملات زمین‌گیر کننده رماتیسم می‌شود. او اکنون سال‌هاست که در مزرعه کوچکی نزدیک داونز در 5مایلی ایستبورن زندگی می‌کند و اوقاتش را بین مطالعۀ فلسفه و انجام کارهای کشاورزی تقسیم کرده است. در این دوران استراحت، وی از پذیرفتن پرونده‌های گوناگون –حتی در مقابل دستمزدهایی بسیار سخاوتمندانه – سرباز ده، چراکه تصمیم گرفته برای همیشه از حرفه قدیمی‌اش بازنشسته شود. هرچند، شعله‌ور شدن آتش جنگ با آلمان سبب شد که وی ترکیبی شگفت‌انگیز از قوای ذهنی و چالاکی جسمانی خود را در اختیار دولت قرار دهد. نتایج تاریخی همکاری وی با دولت انگلستان در داستان «واپسین کرنش او» بازگو شده است. چند ماجرای قدیمی‌تر دیگر نیز که مدت‌ها در پوشه یادداشت‌های من بوده‌اند در کنار داستان یاشد شده قرار گرفته‌اند تا مجلد حاضر تکمیل شود.

کتاب آخرین ضربه آرشه

آرتور کانن دویل
سر آرتور ایگناتیوس کانن دویل، زاده ی ۲۲ مه ۱۸۵۹ و درگذشته ی ۷ ژوئیه ۱۹۳۰، نویسنده و پزشک اسکاتلندی بود. وی شهرت خود را مدیون خلق شخصیت شرلوک هولمز، کارآگاه خصوصی بسیار مشهور، است.آرتور کانن دویل در ادینبورگ چشم به جهان گشود. پدر وی چارلز دویل فرزند جان دویل و برادر ریچارد دویل بود. پدر وی همانند پدر و برادرش به کار نقاشی مشغول بود. البته عدم موفقیت وی در این رشته سبب شد تا وی به شدت به مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کند و در نهایت به خاطر حمله های ناشی از بیماری صرع به آسایشگاه منتقل شود. او فردی ...
قسمت هایی از کتاب آخرین ضربه آرشه (لذت متن)
واتسون، آموزش هیچ گاه به پایان نمی رسد یک سری دروس است که عالی ترین آن آخرین آن است.

بی نظمی باورنکردنی او، اعتیادش به موسیقی در ساعات عجیب، تمرین گاه به گاهش با هفت تیر در راهروها، آزمایشات علمی عجیب و غریبش و فضای خشن و خطرناکی که همواره اطرافش را گرفته است او را به بدترین مستاجر در لندن تبدیل کرده است.