کتاب اصول و مهارت های اساسی کوچینگ سازمانی

Unlocking Potential
کد کتاب : 92043
مترجم :

شابک : 978-6227303575
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 212
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

شکوفایی توانایی های نهفته
Unlocking Potential
با هفت مهارت کوچینگ
کد کتاب : 68702
مترجم :
شابک : 978-6007590294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 154
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شکوفایی توانایی های نهفته اثر مایکل کی سیمپسون

مایکل سیمپسون در کتاب شکوفایی توانایی‌های نهفته: با هفت مهارت کوچینگ تشریح می‌کند که چگونه می‌توانید مدیر خوبی باشید، او در واقع راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد تا نیروی انسانی خود را بهتر مدیریت کنید و در نتیجه علاوه بر شما، اطرافیان و سازمانتان نیز رشد کنند.
در این کتاب شما پارادایم‌ها و اصول کلیدی را که برای کوچینگ موثر در هر سطحی از سازمان ضروری است پیدا خواهید کرد. در این کتاب مایکل سیمپسون (Michael K Simpson) هفت مهارت کلیدی را شناسایی می‌کند که هر کوچ بزرگ برای تبدیل افراد به کارکنان عالی بایستی آن‌ها را بداند. هیچ یک از این موارد شامل دستورالعمل‌های مفصل در مورد اینکه چگونه یک کارمند باید کار خود را انجام دهد، نیست.
توصیه‌های سیمپسون در کتاب شکوفایی توانایی‌های نهفته (Unlocking potential: 7 coaching skills that transform individuals) را دنبال کنید. او به شما کمک خواهد کرد که افراد را کوچ کنید بدون اینکه ماهیت آن‌ها را تغییر دهید. او به شما کمک می‌کند بر روی این موضوع تمرکز کنید که چطور می‌توانید به موفقیت افراد در آینده کمک کنید، به جای آنکه به اشتباه‌های گذشته خود فکر کنند.
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا مدیران در انجام کوچینگ کارکنان ضعیف هستند. یک دلیل این است که مدیران اغلب کارگران دانش را مدیریت می‌کنند، یعنی افرادی که در کارشان آگاه‌تر از رئیس خود هستند. چگونه می‌توان از یک مدیر انتظار داشت کسی را که ده برابر بیشتر از او نسبت به کارش می‌داند کوچ کند؟
دلیل دیگر اجتناب مدیران از کوچینگ این است که آن‌ها درگیر مشغله‌های خود هستند. اگر کوچینگ را به عنوان یک فرآیند پیچیده و زمان‌بر در نظر بگیرید، درگیر انجام آن نخواهید شد و به این دلیل که زیردستان مستقیم شما به همان اندازه مشغول هستند، آن‌ها نیز ممکن است نیازی به کوچینگ که یک فرآیند زمان‌بر است احساس نکنند.
سیمپسون درباره نحوه تعامل با افراد، جایی که باید به مکالمات به دقت گوش دهید و متعهد بودن کامل جهت موفقیت مراجعان، به شما راهنمایی می‌دهد. افراد رشد و توسعه می‌یابند، در حالی که پاداش‌های ارزشمند خود را برای کمک به آن‌ها به دست می‌آورید. بی‌تردید تیم و سازمان شما در نتیجه کوچینگ رشد خواهند کرد.

کتاب شکوفایی توانایی های نهفته

مایکل کی سیمپسون
مایکل کی. سیمپسون ، مشاور ارشد FranklinCovey ، بیش از بیست و پنج سال آموزش مدیران را برای تبدیل شدن به مربیان مؤثر، مربیگری و راهنمایی رهبران و مدیران برای تشویق و توسعه استعداد افراد خود - مهمترین سرمایه در هر سازمانی صرف کرده است. وی یکی از کارشناسان برجسته رهبری کسب و کار در جهان و مربیان اجرایی است ، که بیش از بیست و پنج سال را در پیشتاز توسعه مدیریت به عنوان نویسنده، سخنران و مشاور ارشد FranklinCovey گذراند - جایی که در رهبری اجرایی خود تدریس می کرد. نشست با دکتر استفان کاوی و دکتر رام چ...