کتاب درسنامه رهبری

Lead your team! : 21 leadership
کد کتاب : 7361
مترجم :
شابک : 9786009770960
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درسنامه رهبری اثر رندی گیج

در کتاب پیش رو با ارائه ی 21 درس به شرح ماهیت رهبری در قالب بازاریابی شبکه ای می پردازد و آموزش می دهد که چگونه می توانیم رهبر واقعی باشیم و رهبرانی تربیت کنیم. برای شروع به انعطاف پذیری و اراده ای قوی نیاز است؛ پس اگر تصمیم جدی برای تغییر در وضعیت موجود و رسیدن به جایگاهی مناسب دارید این کتاب به شما توصیه می شود.

کتاب درسنامه رهبری

رندی گیج
رندی پل گیج (زاده 6 6 آوریل 1959) نویسنده و گوینده انگیزشی آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن کتابهای خودیاری و سخنرانی در مورد موفقیت و سعادت شناخته شده است.گیج توسط مادرش متولد و بزرگ شده است. وی پس از اتهام سرقت مسلحانه در سن 15 سالگی به منظور تأمین بودجه معامله مواد مخدر، را از دبیرستان مدیسون غربی اخراج شد و مدتی در زندان نوجوان مشغول خدمت بود. در سال 1975 با مشروط آزاد شد، وی به میامی، فلوریدا نقل مکان کرد و به عنوان ظرفشور در خانه پنکیک با حداقل دستمزد کار کرد و در سن 16 سالگی به عنوان مدی...
قسمت هایی از کتاب درسنامه رهبری (لذت متن)
برای کسب موفقیت در این حرفه، افراد باید محصول بفروشند. درواقع، «باید» فروش کنند. پس اگر علاقه ای به فروش کالا و ارائه ی خدمات به دیگران ندارند، به درد این حرفه نمی خورند. و اگر خود «شما» هم علاقه ی چندانی به محصول یا خدماتی که می خواهید تبلیغ شان کنید نداشته باشید، یا باید شرکت جدیدی پیدا کنید یا از این حرفه دست بکشید. در غیر این صورت، وقت تان را تلف می کنید.