کتاب مهارت های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

Bridging the Soft Skills Gap
کد کتاب : 85059
مترجم : مریم فیلیه
شابک : 978-6227950410
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟ اثر بروس تولگن

با تمرکز بر توسعه مهارت های نرم، بازیکنان تیمی را به خوبی پرورش دهید و توسعه دهید
افرادی که وارد دنیای حرفه ای می شوند از هر زمان دیگری تحصیلات بهتری دارند. مهارت‌های فنی آن‌ها اغلب خارج از جدول است و به آن‌ها کمک می‌کند حتی چالش‌برانگیزترین کارها را کوتاه کنند. با این حال، در عین حال، بسیاری از همین افراد فاقد مهارت‌های نرمی هستند که اغلب آنها را بدیهی می‌دانستیم.
بروس تولگان، مشاور تجاری، سخنران و مشاور کهنه کار، بروس تولگان، در ویرایش دوم بازبینی شده جدید پل زدن شکاف مهارت های نرم: نحوه آموزش اصول گمشده به نیروی کار ترکیبی جدید، نقشه راه عملی و دقیقی را برای توسعه حرفه ای گرایی، تفکر انتقادی و تفکر انتقادی ارائه می دهد. مهارتهای کار گروهی. همچنین خواهید یافت:
-مجموعه ای از 92 طرح درس آموزنده طراحی شده برای تجزیه مهارت های نرم به اجزای سازنده آنها و آموزش یک قطعه قابل مدیریت در یک زمان به آنها
-کاوش در شکاف مهارت‌های نرم، از جمله معنای آن و تأثیر آن بر سازمان شما
-توضیحاتی در مورد اینکه چرا نمی توانید از شکاف مهارت های نرم استفاده کنید
کتاب راهنمای رهبری ضروری برای مدیران اجرایی، مدیران و دیگر رهبران کسب و کار، پل زدن شکاف مهارت‌های نرم منبعی است که باید برای متخصصان منابع انسانی، رهبران تیم و کارمندان خط مقدم که با استعدادهای امیدوارکننده سروکار دارند، ضروری است.

کتاب مهارت های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟

بروس تولگن
بروس ال. تولگان (متولد 27 ژوئن 1967 در پیتسفیلد، ماساچوست ) یک نویسنده آمریکایی متخصص در آموزش مدیریت و تنوع نسلی در نیروی کار است. کتاب‌های او عبارتند از : «هنر ضروری بودن در محل کار» (2020)، «همه جایزه نمی‌گیرند » (به‌روزرسانی و اصلاح شده، 2016؛ چاپ اول منتشر شده در سال 2009)، «27 چالشی که مدیران با آن مواجه هستند» (2014)، «رئیس بودن خوب است» (2007) و مدیریت نسل X (بازبینی و به روز شده در سال 2000؛ چاپ اول منتشر شده در سال 1995)...
دسته بندی های کتاب مهارت های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟
نکوداشت های کتاب مهارت های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟
As you read this book, as well as his others, you can’t help but think of real people and real situations in your organization that you are dealing with every day…. We look forward to embracing and incorporating his lessons on how to teach the missing basics in our leadership development program.
با خواندن این کتاب و همچنین کتاب های دیگر او، نمی توانید به افراد واقعی و موقعیت های واقعی در سازمان خود فکر نکنید که هر روز با آن ها سروکار دارید. ما مشتاقانه منتظریم که درس های او را در مورد نحوه آموزش اصول گمشده در برنامه توسعه رهبری خود بپذیریم و آنها را بگنجانیم.
STEVE BELL

This book offers immediately transferable ideas and guidance for a leader to enable your employees to bridge the gap in basic skills.
این کتاب ایده ها و راهنمایی های قابل انتقال فوری را برای یک رهبر ارائه می دهد تا کارمندان شما را قادر سازد شکاف در مهارت های اساسی را پر کنند.
SYLVIA B. VOGT

قسمت هایی از کتاب مهارت های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم؟ (لذت متن)