کتاب گفت و گو با آل پاچینو

Al Pacino
کد کتاب : 85300
مترجم :
شابک : 978-9647822294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب گفت و گو با آل پاچینو اثر لارنس گربل

کتاب «گفت و گو با آل پاچینو» اثری نوشته «لارنس گربل» است که اولین بار در سال 2006 منتشر شد. «آل پاچینو» که همیشه از زندگی خصوصی اش به شدت محافظت کرده، در این کتاب داستان هایی درباره مهم ترین سال های زندگی اش، علاقه بیشترش به تئاتر در مقایسه با سینما، و شیوه هایش برای رویارویی با انتقادها را با مخاطبین سهیم می شود. نظرات «آل پاچینو» درباره بازیگری، که خاطراتی در مورد آماده شدن برای نقش هایی ماندگار همچون «تونی مونتانا» در فیلم Scarface را شامل می شود، برای علاقه مندان به سینما شگفت انگیز خواهد بود، و شیفتگی و تعهد او نسبت به تمام جنبه های هنر بازیگری، بسیار الهام بخش جلوه خواهد کرد. با این حال، این جنبه شخصی از زندگی «آل پاچینو» است که بسیاری از مخاطبین در انتظارش بوده اند، و «گربل» موفق می شود تصویری جذاب و به یاد ماندنی را از داستان های مربوط به کودکی «آل پاچینو» و هراس او از تعهد رمانتیک خلق کند.

کتاب گفت و گو با آل پاچینو

لارنس گربل
لارنس گروبل متولد 10 فوریه 1947 ، نویسنده ی آمریکایی است. او تاکنون 20 کتاب در رابطه با نویسندگان ، صنعت سرگرمی و ستاره های آن نگاشته است.
نکوداشت های کتاب گفت و گو با آل پاچینو
An engaging and illuminating reading.
اثری جذاب و روشنگرانه.
Publishers Weekly Publishers Weekly

An intimate and revealing look at one of the most accomplished artists in the world.
نگاهی بی پرده و آشکارکننده به یکی از موفق ترین هنرمندان در جهان.
Barnes & Noble

An intensely personal window into the life of an artist.
پنجره ای فوق العاده شخصی رو به زندگی یک هنرمند.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب گفت و گو با آل پاچینو (لذت متن)
با آثار نویسندگان متفاوت زیادی بزرگ شدم، از «بالزاک» تا «شکسپیر». می دانم که از کوچه و خیابان می آیم و هیچ تحصیلات رسمی نداشته ام، اما این ها را می خواندم، و بیش از همه با نویسندگان روس ارتباط برقرار می کردم. مطالعه، جانم را نجات داد.

و عاشق فیلم ها هستم. حتی بیشتر عاشقشان شدم وقتی از کسی خواستم برایم توضیح بدهد یک فیلم واقعا چیست. هیچ وقت نمی دانید کجا قرار است چیزی یاد بگیرید.

او نقش یک کاراکتر را بازی نمی کند، بلکه به کاراکتر تبدیل می شود.