کتاب اشک ها و تصویرها

Pictures & tears
حکایت انسان هایی که دربرابر نقاشی ها گریسته اند
کد کتاب : 8848
مترجم : حسام الدین رضایی
شابک : 978-6009197798
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اشک ها و تصویرها اثر جیمز الکینز

آیا هنر شما را سرد می کند؟ و آیا این کاری است که قرار است انجام دهد؟ یا اینکه هدف یک نقاشی این است که شما را بگریاند؟ در کتاب اشک ها و تصویرها نوشته جیمز الکینز (هنر پژوه) داستان نقاشی هایی را بیان می کند که باعث گریه مردم شده است.

جیمز الکینز با تکیه بر حکایات مربوط به آثار هنری فردی ، در کتاب «اشک ها و تصویرها» شرح می دهد که چگونه مردم در مقابل آثار هنری ، احساسات خود را نشان داده اند .اشک ها و تصویرها ، تاریخچه احساسات و آسیب پذیری و تحقیق درباره ماهیت هنر است. این کتاب برای افرادی که عاشق هنر هستند گنجی نادر و ارزشمند است.

کتاب اشک ها و تصویرها

جیمز الکینز
جیمز الکینز صاحب کرسی ا.ک. چِدبورن در دپارتمان تاریخ، نظریه و نقد هنر دانشکده هنر موسسه شیکاگو است. او تاکنون کتاب‌هایی همچون «تصاویر و اشک‌ها»، «چگونه از چشمان خود استفاده کنیم؟»، «حکایت هنر»، «مطالعات بصری»، «چرا تصاویر ما معما هستند؟»، «متون زیبا»، «خشک و نامهربان ما»، «در باب جایگاه غریب مذهب در هنر معاصر»، «روایت‌های غالب و ناخشنودی‌هاشان» را از سوی انتشارات رات...
نکوداشت های کتاب اشک ها و تصویرها
To cry in front of art is not a sign of weakness: it is the flexing of a truly aesthetic power. That is the truth we gain from James Elkins' admirably engaged and engaging book.
گریه کردن در مقابل هنر نشانه ضعف نیست، این یک خم شدن یک قدرت واقعا زیباست. این حقیقتی است که ما از کتاب تحسین برانگیز و جذاب جیمز الکینز به دست می آوریم.
Nigel Spivey

Certainly an interesting read for museum educators, art history students, and art teachers who are committed to teaching about responding to art.
مطمئنا یک کتاب جالب برای مربیان موزه ، دانشجویان تاریخ هنر و معلمان هنر است که متعهد به تدریس و پاسخ دادن در مورد هنر هستند.
ScholarArts

قسمت هایی از کتاب اشک ها و تصویرها (لذت متن)
هنگامی که نظریه هایی در مورد اشک می خوانم، اغلب می خواهم به نویسنده ی آن بگویم ادامه بده و هرچه دلت می خواهد بگو اما مطمئنا متوجه خواهی شد که هیچ کدام معنایی ندارند. تأمل در گریستن، تقریبا عملی متناقض و پوچ و نامعقول است... نظریه پردازی در مورد گریستن به پرواز در رویا می ماند.

ما به خاطر پیاز، سررفتن شیر، و ناتوانی در نخ کردن سوزن گریه میکنیم. ا گر به شدت بخندیم یا به شدت خسته باشیم گریه میکنیم. از ترس و ناکامی، از شادی وغم، از کم خوابی و از خواب زیاد، از اندوه بیشمار واز یک خستگی ساده، از فکر به آینده و از خاطرات گذشته گریه میکنیم.