کتاب جسد

The Body
کد کتاب : 88876
مترجم :
شابک : 978-6229788677
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 105
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب جسد اثر استیون کینگ

داستان «جسد» در سال 1960 و در شهر خیالی کسل راک جریان دارد. ری بروور، پسری از یک شهر مجاور، ناپدید شده است، و گوردی لاکنس دوازده ساله و سه دوستش برای یافتن جسد او در امتداد ریل راه‌آهن تلاش می‌کنند. گوردی، کریس چمبرز، تدی دوشان و ورن تسیو در طول سفر خود با مرگ و حقایق سخت روبرو می‌شوند و با زندگی در یک شهر کوچک کارخانه‌ای کنار می‌آیند، که البته آینده‌ای را برای آنها به ارمغان نمی‌آورد. استفن کینگ، مانند بقیه‌ی آثارش درست به کاوشی جاودانه در تنهایی و انزوای دوران بزرگسالی می زند و داستانی نمادین و فراموش نشدنی خلق می‌کند.

کتاب جسد

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
قسمت هایی از کتاب جسد (لذت متن)
حالا باد به سرعت می وزد و از جهات نامشخص به سمت مان می اید. به سختی می توانستم ببینم. چرا به جای تمام بدن جسد فقط دستش را دیده بودم؟ دستی که به طرزی وحشتناک سفید بود و انگشتانش برعکس روی زمین قرار گرفته بودند. آن دست گویا تمام حقیقت بود و باعث شد بفهمیم مرگ حقیقت دارد. هروقت درباره ی واقعه ای چیزی می خوانم یا می شنوم خاطره ی آن دست به یادم می آید.