کتاب تابستان آن سال

One Summer
کد کتاب : 10073
مترجم :
شابک : 9786009154265
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

یک تابستان
One Summer
کد کتاب : 10380
مترجم :
شابک : 9789641741879
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 387
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تابستان آن سال اثر دیوید بالداچی

کتاب «تابستان آن سال» رمانی نوشته «دیوید بالداچی» است که اولین بار در سال 2011 انتشار یافت. «جک آرمسترانگ» به بیماری کشنده ای مبتلا شده و فقط آرزو دارد که تا کریسمس زنده بماند. شرایط زمانی غم انگیز تر از قبل می شود که همسر او یعنی «لیزی» در یک سانحه رانندگی جانش را از دست می دهد. مادرزن نه چندان مهربان «جک»، «بانی»، کنترل امور را به دست می گیرد: سه فرزند آن ها بین خاله ها و دایی هایشان در جاهای مختلف کشور تقسیم خواهند شد، و «جک» نیز زندگی اش را در آسایگاه خواهد گذراند. اما به شکلی معجزه آسا، «جک» سلامتی خود را دوباره به دست می آورد و می تواند فرزندانش را پس بگیرد و از «اوهایو» به «کارولینای جنوبی» برود—جایی که «لیزی» در آن بزرگ شد. «جک» در آنجا تلاش می کند تا خانواده اش را از نو بسازد و یاد بگیرد که چگونه باید فرزندانش را به تنهایی بزرگ کند. اما درست در زمانی که «جک» و فرزندانش در حال عادت کردن به زندگی جدید خود هستند، «بانی» برای گرفتن حضانت بچه ها از او شکایت می کند.

کتاب تابستان آن سال


ویژگی های کتاب تابستان آن سال

«دیوید بالداچی» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

دیوید بالداچی
دیوید بالداچی، زاده ی 5 آگوست 1960، رمان نویس آمریکایی است. بالداچی در ریچموند ویرجینیا به دنیا آمد و پس از اتمام مدرسه، در دانشگاه ویرجینیا مشغول به تحصیل حقوق شد. او پس از فارغ التحصیلی، به مدت نه سال در کارهای حقوقی در واشنگتن دی سی فعالیت داشت.بالداچی نوشتن داستان را در همان کودکی آغاز کرد و به مدت دو دهه، داستان کوتاه و فیلمنامه های نه چندان موفقیت آمیز می نوشت.او همزمان با فعالیت حقوقی، به نوشتن رمان پرداخت و اولین رمانش را در سه سال نوشت که به موفقیت بزرگی دست یافت. دیوید بالداچی اکنون...
نکوداشت های کتاب تابستان آن سال
A moving family drama about learning to love again after terrible heartbreak and loss.
یک درامای خانوادگی تکان دهنده درباره آموختن دوباره عشق ورزیدن پس از اندوه و فقدانی بزرگ.
Barnes & Noble

A touching family story.
یک داستان خانوادگی تأثیرگذار.
USA Today USA Today

Fans will find in these pages a good message and a big heart.
طرفداران در این صفحات، پیامی نیک و قلبی بزرگ را خواهند یافت.
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب تابستان آن سال (لذت متن)
تو ممکن است کاری را عالی و بی نقص انجام بدهی، هر کاری که فکر کنی لازم است، بکنی و هر توقعی که بقیه مردم دارند، برآورده کنی؛ با این حال باز هم به نتیجه ای که تصور می کنی سزاوارش هستی، نرسی. زندگی دیوانه کننده و جنون آمیز است و اغلب با عقل جور درنمی آید.

کسی که نباید اینجا باشد، هست و کسی که باید باشد، نیست. هیچ کاری هم از دست کسی ساخته نیست. هر چقدر هم که تلاش کنی، باز نمی توانی این وضع را تغییر بدهی. این مسئله هیچ ربطی به خواسته و آرزو ندارد، فقط با واقعیت سر و کار دارد که اغلب هم منطقی نیست.

تا به حال نشده زیر قولی بزنم که به تو دادم و هرگز هم این کار را نمی کنم. خداحافظی کردن سخت و طاقت فرسا است؛ اما گاهی وقت ها مجبور می شوی کاری را انجام بدهی که دوست نداری.