کتاب ذهن خوانی

Mindreader
علم جدید رمزگشایی از آن چه افراد واقعا می اندیشند،آن چه واقعا می خواهند و آن چه واقعا هستند
کد کتاب : 108632
مترجم :
شابک : 978-6227383300
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

ذهن خوانی
Mindreader
علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان ها
کد کتاب : 114560
مترجم :
شابک : 978-6001185250
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن خوانی اثر دیوید جی لیبرمن

دکتر «دیوید لیبرمن»، روان‌درمانگر و نویسنده‌ی مشهوری است. او کتاب‌های موفق زیادی نوشته است که به فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز راه یافته‌اند و در ایران نیز محبوبند. لیبرمن آن طور که خودش در مقدمه‌ی این کتاب می‌گوید، سی سال است که ذات و روان انسان را می‌کاود. او در این مدت، به استراتژی‌هایی برای افزایش کیفیت زندگی و روابط افراد دست یافته که در سخنرانی‌ها، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های تلویزیونی و آثار گذشته‌اش، درباره‌ی آن‌ها سخن می‌گوید.‌‌‌‌‌‌‌ اما «ذهن‌خوانی» که سال ۲۰۲۲ منتشر شد، موضوع تازه و بسیار جذابی را مطرح می‌کند.
این کتاب با تکیه بر تازه‌ترین پژوهش‌های روان‌شناسی زبان، به دانشی می‌پردازد که به اعتقاد خود لیبرمن، به ما توانایی‌های «شبه تله‌پاتی» می‌دهد. «ذهن‌خوانی» حاصل سال‌ها ‌مطالعه و پژوهش لیبرمن درباره‌ی عناصر اساسی روان و زبان است و به هیچ وجه غیرعلمی و خیال‌پردازانه نیست. کتاب در چهار فصل و با زبانی همه‌فهم تدوین شده است تا برای همه‌ی افراد با هر میزان دانش روان‌شناختی، مفید و قابل استفاده باشد.

در این کتاب، قدم به قدم یاد می‌گیرید که در موقعیت‌های واقعی، افکار اشخاص را بخوانید. مثلا می‌فهمید یک فرد قابل اعتماد است یا دغلباز، همکارتان مشکل دارد یا صرفا بی‌حوصله است، قرار اول موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. زمانی که در شرایطی با ریسک بالا قرار می‌گیرید، در وقت، پول و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد، مانع از دل‌شکستگی می‌شوید و می‌دانید چه کسی همراه شماست و چه کسی در مقابل‌تان ایستاده است.

کتاب ذهن خوانی

دیوید جی لیبرمن
دکتر دیوید جی لیبرمن، که کتاب های او به یازده زبان ترجمه شده است، یک رهبر مشهور بین المللی در زمینه رفتار انسانی است. او در بیش از دویست برنامه حضور داشته است و کارشناس مهمان مکرر برنامه های تلویزیونی و رادیویی ملی مانند نمایش امروز، رادیو عمومی ملی، نمایش، پی بی اس، نمایش مونتل ویلیامز و A&E است. او سخنران، مدرس و مشاور مورد تقاضا است. تکنیک های مبتنی بر کار او منجر به پیشرفت های اساسی در زمینه های متعدد شده است و توسط دولت ها، شرکت ها و متخصصان در بیش از بیست و پنج کشور استفاده می شود. ...