کتاب جعبه دکمه ای گوئندی

Gwendy's Button Box
کد کتاب : 13789
مترجم :
شابک : 978-6226513579
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 109
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

جعبه جادویی گوئندی
Gwendy's button box
کد کتاب : 44209
مترجم :
شابک : 978-6008537816
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جعبه دکمه ای گوئندی اثر استیون کینگ

کتاب «جعبه دکمه ای گوئندی» رمانی نوشته ی «استیون کینگ» است که نخستین بار در سال 2017 چاپ شد. «گوئندی» فقط دوازده سال دارد که آزار و اذیت های همکلاسی هایش باعث می شود او برای کم کردن وزنش تلاش کند. او هر روز از پله های فلزی در نزدیکی های محل زندگی اش بالا می رود. با این که «گوئندی» می داند نباید با غریبه ها صحبت کند و چیزی از آن ها قبول کند، اما او نمی تواند مردی اسرارآمیز را که به تازگی ملاقات کرده، نادیده بگیرد. «گوئندی» انتخاب شده تا جعبه ای را دریافت کند که دکمه هایی روی آن وجود دارد، و مرد، شیوه ی کار کردن با جعبه را نیز به او یاد می دهد. همزمان با بزرگ شدن «گوئندی»، جعبه به او هوش، شانس و زیبایی می بخشد، اما چه اتفاقی می افتد اگر او نتواند در مقابل وسوسه ی استفاده از دکمه ها، مقاومت کند؟

کتاب جعبه دکمه ای گوئندی


ویژگی های کتاب جعبه دکمه ای گوئندی

«استیون کینگ» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب جعبه دکمه ای گوئندی
An original, chilling novella.
یک رمان کوتاه بدیع و تشویش آور.
Barnes & Noble

A fast-paced suspenseful read.
اثری سریع و پرتعلیق.
School Library Journal School Library Journal

The only complaint readers will likely have is that it isn’t longer.
تنها گلایه ای که مخاطبین احتمالا خواهند داشت این است که چرا کتاب طولانی تر نیست.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب جعبه دکمه ای گوئندی (لذت متن)
«گوئندی» انگشت کوچکش را می اندازد دور اهرم و می کشدش. این بار وقتی صفحه ی چوبی کوچک از میان شیار خارج می شود، رویش یک سکه ی نقره هست. آنقدر بزرگ و درخشان است که در مقابل نوری که از آن منعکس می شود، بی اختیار چشم هایش را جمع می کند.

اخیرا هر از گاهی سوالاتی به ذهنش خطور می کند که پاسخی برایشان ندارد. چرا تو، «گوئندی پترسون»؟ چرا از بین همه آدم های دنیا تو رو انتخاب کرد؟ و همچنین سوالاتی ترسناک تر: اون از کجا اومده بود؟ چرا من رو تحت نظر گرفته بود؟ (خودش دقیقا همین را گفته بود!) اون جعبه ی لعنتی چیه؟ باهام چیکار می کنه؟

«گوئندی» مدتی طولانی می نشیند روی نیمکت و فکر می کند و به ابرهایی نگاه می کند که در آسمان پرسه می زنند. بعد بلند می شود و از پلکان می دود پایین و دوباره می رسد خانه. سوالاتش همچنان باقی اند: چقدر از زندگی اش تحت کنترل خودش است و چقدر از آن، تحت کنترل جعبه و پاداش ها و دکمه هایش؟