کتاب زنی میان ما

The Wife Between Us
کد کتاب : 13904
مترجم :
شابک : 978-9644531279
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

زنی میان ما
The Wife Between Us
کد کتاب : 13903
مترجم :
شابک : 978-6004611602
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب زنی میان ما اثر گریر هندریکس

وقتی کتاب زنی میان ما را می خوانید ، فرضیات زیادی را مطرح خواهید کرد و حدس های زیادی خواهید زد:
-شما فرض خواهید کرد که درباره ی یک همسر سابق حسود می خوانید.
- شما فرض خواهید کرد که او در مورد جانشین خودش وسواس دارد - زنی زیبا و جوان که قصد ازدواج با مردی را داردکه هر دوی آنها دوستش دارند.
- فرض خواهید کرد که آناتومی این مثلث عشق درهم تنیده را به خوبی می شناسید.
شما فکر می کنید زنی می خواهد به درون زندگی شوهر سابقش نفوذ کند تا او را برگرداند. شاید فکر کنید او زنی الکی و روانی است که شوهرش حق داشته ترکش کند. شاید با این زن همدردی کنید. شاید فکر کنید این یکی دیگر از آن داستان های کلیشه ای درباره ی تعقیب و گریز یک زن حسود است.
اما...
چیزی فرض نکنید.نتیجه گیری ای نکنید.سعی کنید بین دروغ ها را ببینید و بخوانید.

زنی میان ما یک رمان معمایی و یک تریلر روان شناختی است که تمام حدس ها و پیش فرض های شما را خراب می کند. این رمان تا انتها دستش را برای شما رو نخواهد کرد.
زنی میان ما، نوشته ی گریر هندریکس و سارا پکانن ، پیچیدگی های پنهانی یک ازدواج حساس را نشان می دهد. و حقایق خطرناکی را که ما به نام عشق از آنها چشم پوشی می کنیم.

کتاب زنی میان ما


ویژگی های کتاب زنی میان ما

نامزد دریافت بهترین کتاب معمایی گودریدز سال 2018

از پرفروش های نیویورک تایمز در سال 2018

نکوداشت های کتاب زنی میان ما
Buckle up, because you won't be able to put this one down.
خودتان را آماده کنید زیرا نمی توانید این کتاب را زمین بگذارید.
Glamour

Jaw dropping. Unforgettable. Shocking.
مبهوت کننده، فراموش نشدنی و شوکه کننده.
(Publishers Weekly (starred review

The best domestic suspense novel since Gone Girl.
بهترین رمان تعلیقی خانگی از زمان دختر گمشده
In Touch Weekly

قسمت هایی از کتاب زنی میان ما (لذت متن)
تندتند در پیاده روی شهر گام برمی دارد. موهای بلوندش روی شانه هایش بالا و پایین می شود. گونه هایش گل انداخته و ساک ورزشی روی دستش بازی می کند. وقتی به آپارتمانش می رسد دست در کیفش می کند و کلیدهایش را درمی آورد. خیابان شلوغ و پر هیاهوست؛ تاکسی های زردرنگ رد می شوند و مسافران را از سر کار به خانه باز می گردانند. مشتریان وارد مغازه ها می شوند اما من چشم از او برنمی دارم.

لحظه ای جلوی در می ایستد و به پشت سرش نگاه می کند. مثل برق گرفته ها از جا می پرم. می ترسم متوجه نگاهم شده باشد. این همان تشخیص خیره شدن دیگران است و توانایی حس کردن اینکه کسی به آدم نگاه می کند. کل سیستم مغز انسان درگیر این میراث ژنیتک اجدادمان است - آن ها هم برای اینکه شکار حیوانات نشوند به این ویژگی اتکا داشتند. من هم این مکانیسم دفاعی را در خودم پرورش داده ام: وقتی پوستم مورمور می شود سرم به صورت غریزی بالا می آید تا دنبال یک جفت چشم بگردد که به من خیره شده. خطر غفلت از این هشدار را خوب می شناسم.

او تنها کسی بود که نلی صدایم می کرد...باورم نمی شد کسی مثل ریچارد این قدر به من علاقه مند باشد. وقتی کتش را درآورد بوی مرکباتی پیچید که پس از آن همیشه من را یاد او می انداخت. وقتی هواپیما پایین می آمد از من شماره تماس خواست. موقعی که داشتم شماره ام را می نوشتم دستش را آورد و به موهایم کشید. پشتم تیر کشید. این حرکتش مثل یک بوسه، صمیمی بود. گفت «خیلی خوشگلن. هیچ وقت کوتاهشون نکنین.» از آن روز به بعد-تا گردباد عشقمان در نیویورک و مراسم عروسی در فلوریدا و سال هایی که در خانهٔ جدید ریچارد در وست چستر سپری شد-من همیشه نلی او بودم.