کتاب تعطیلات بی دغدغه

Holidays on Ice
کد کتاب : 1553
مترجم :
شابک : 978-600-253-356-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 167
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

دیوید سداریس از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب تعطیلات بی دغدغه اثر دیوید سداریس

کتاب تعطیلات بی دغدغه، اثری نوشته ی دیوید سداریس است که اولین بار در سال 1997 انتشار یافت. این مجموعه ی جذاب و سرگرم کننده از دیوید سداریس، دربردارنده ی داستان های بامزه ی او درباره ی اتفاقاتی است که در تعطیلات برایش رقم خورده اند. سداریس در این کتاب، ماجراهای جذابی را برای مخاطبین در نظر گرفته است: داستان رقابت تنگاتنگ دو خانواده برای اثبات برتری خود به دیگری؛ سختی های توضیح دادن «خرگوش عید پاک» برای فرانسوی ها؛ ماجرای گیر افتادن در برف و کولاک؛ آداب و رسوم عجیب و غریب کشورهای مختلف در جشن گرفتن کریسمس؛ داستان جشن هالووین در خانه ی یک متخصص پزشکی قانونی و ماجراهای خنده دار و هیجان انگیز دیگر.

کتاب تعطیلات بی دغدغه

دیوید سداریس
دیوید ریموند سداریس، زاده ی 26 دسامبر 1956، طنزپرداز، کمدین و نویسنده ی آمریکایی است.سداریس در شهر رالی در کارولینای شمالی بزرگ شد. او پس از سپری کردن دوران مدرسه، مدتی را در دانشگاه کارولینای غربی به تحصیل مشغول شد اما بعد به دانشگاه کنت رفت. سداریس در سال 1983 به شیکاگو رفت و در سال 1987 از انستیتوی هنر شیکاگو فارغ التحصیل شد. او سپس وارد عرصه ی نوشتن مطالب طنزآمیز برای رادیو و سایر رسانه ها شد.دیوید سداریس اکنون به همراه نامزدش در منطقه ی هرشام در ساسکس غربی زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب تعطیلات بی دغدغه
A book by one of the funniest writers alive.
کتابی نوشته ی یکی از بامزه ترین نویسندگان حال حاضر.
Economist

A joy to read.
اثری لذت بخش.
Boston Globe Boston Globe

Hilarious and thought-provoking.
فوق العاده خنده دار و تفکربرانگیز.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب تعطیلات بی دغدغه (لذت متن)
همه ی ما از این که منحصر به فرد هستیم، احساس غرور و لذت می کنیم، اما متأسفانه باید بگویم در انتهای ماجرا، پلیس ها درست می گویند: «همه چیز به اثر انگشت ختم می شود.»

اگر مردم دو ساعت در صفی بایستند، نگران دموکراتیک نبودن کشورشان می شوند.