کتاب جاری سازی استراتژی

Strategy
راهنمای گام به گام پیاده سازی استراتژی در عمل
کد کتاب : 17672
شابک : 978-6007677780
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب جاری سازی استراتژی اثر مجتبی لشکربلوکی

استراتژی مانند یک بذر/نهال است هر بذری/نهالی در هر زمینی رشد نمی کند. باید زمینه و بستر مناسب را برای رشد بذر/نهال فراهم کرد. بستر شامل فرهنگ، ذینفعان، ساختار و سیستم هاست. استراتژی ها و تصمیمات استراتژیک بزرگ اند و چندوجهی و فرابخشی. مستقیم نمی توانند اجرا شوند بلکه باید شکسته شوند به قطعات کوچک تر. در این ماژول به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانیم استراتژی را به قطعات کوچک عملیاتی تقسیم کنیم.

کتاب جاری سازی استراتژی

مجتبی لشکربلوکی
دکترمجتبی لشکربلوکی متولد سال 1357، مشـاور وزیر امـور اقتصـادی و دارایی 1392-1398، مشـاور تامین سرمایه سپهر، بنیان گذار و عضو کمیته سرمایه گذاری مدیریت ثروت ستارگان 1397- تا کنون، مدرس مدعو دانشگاه صنعـتی شریف 1390 تا کنون می باشد.
قسمت هایی از کتاب جاری سازی استراتژی (لذت متن)
ورود به لیست ۵۰۰ شرکت برتر با تکیه بر برندهای شناخته شده در سطح جهانی و خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و ارائۀ محصولات و خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای تبدیل شدن به تحسین برانگیزترین شرکت ایرانی. چشم انداز گروه صنعتی گلرنگ است.

انسان موجودی است میان شدن و بودن، میان رویا و واقعیت، میان آرزو و عمل، میان ذهنیت و عینیت و میان خواست و هست. اما وقتی به تاریخ می نگریم همواره و همیشه و به کرات شاهد ناکامی در رسیدن به آرزو ها و عملی نشدن وعده ها و شکست در تبدیل ذهنیت به عینیت هستیم.

بررسی ها و پیمایش های فراوان در طی دو دهۀ گذشته نشان می دهند که 6۰ الی 80 درصد شرکت ها به اهداف استراتژیک خود دست پیدا نمی کنند.