کتاب تراژدی مردم انقلاب روسیه

A People's Tragedy
(2 جلدی)
کد کتاب : 20201
مترجم :
شابک : 978-9641850465
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1312
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

برنده جایزه کتاب NCR سال 1997

برنده جایزه ادبی WH Smith سال 1997

برنده جایزه کتاب لس آنجلس تایمز سال 1997

برنده جایزه تاریخ Wolfson سال 1997

معرفی کتاب تراژدی مردم انقلاب روسیه اثر اورلاندو فایجس


این تاریخ در یک مقیاس حماسی اما انسانی است. دامنه وسیع ، جامع در تحقیقات ، با اشتیاق و مهارت روایی و همچنین همدردی انسان نوشته شده است . «تراژدی مردم روسیه» یک گزارش عمیق از انقلاب روسیه برای نسل جدید است. بسیاری انقلاب روسیه را مهمترین واقعه قرن بیستم می دانند. محقق برجسته ، اورلاندو فیگز ، در آستانه آن انقلاب ، پانورامایی از جامعه روسیه ارائه می دهد و سپس داستان این که چگونه این نیروهای اجتماعی با خشونت پاک شدند ، روایت می کند. در محدوده جنگ و انقلاب ، تاریخچه های مینیاتوری افراد وجود دارد ، که فیگس سرنوشت بازیکنان اصلی را دنبال می کند زیرا دیدند امیدهایشان می میرند و جهانشان به ویرانه تبدیل می شود. برخلاف حساب های قبلی که ریشه انقلاب را در رسیدن به نیروهای و آرمان های سیاسی فراوان ردیابی می کند ، فیگز معتقد است که شکست دموکراسی در سال 1917 عمیقا ریشه در فرهنگ و تاریخ روسیه داشت و آنچه که به عنوان انقلاب مردم آغاز شده بود شامل دانه های انحطاط آن بود. به خشونت و دیکتاتوری. تراژدی مردم یک سنتز استادانه و اصلی است که توسط یک محقق بالغ انجام می شود و در یک روایت قانع کننده و قابل دسترسی انسانی ارائه شده است.

کتاب تراژدی مردم انقلاب روسیه

اورلاندو فایجس
اورلاندو فايجس (متولد 1959) مورخ و نویسنده انگلیسی است که به دلیل آثاری که در مورد تاریخ روسیه و اروپا دارد شناخته شده است. وی استاد تاریخ در کالج بیرکبک، دانشگاه لندن است.فايجس بیشتر به خاطر آثارش در مورد تاریخ روسیه شناخته شده است، مانند A Tragedy People (1996) ، Dance Natata (2002) ، The Whisperers (2007) ، کریمه (2010) و Just Send Me Word (2012) و همچنین کتابهایی در مورد تاریخ اروپا ، مانند The اروپایی ها (2019). یک تراژدی، خلق مطالعه ای از انقلاب روسیه است، و تاریخ اجتماعی و سیاسی را با ...
نکوداشت های کتاب تراژدی مردم انقلاب روسیه
I doubt there is anyone in the world who knows the revolution as well as Figes does.
من شک دارم که کسی در جهان وجود دارد که انقلاب را میشناسد و همچون فیگس عمل می کند.
(Norman Stone, The Sunday Times (London

قسمت هایی از کتاب تراژدی مردم انقلاب روسیه (لذت متن)
این روزها بر بسیاری از پدیده ها نام انقلاب می نهیم به تغییر سیاست های دولت در مورد ورزش، نوآوری ای تکنولوژیک یا حتی گرایشی تازه در بازاریابی - چندان که درک گستره موضوع این کتاب از همان آغاز برای خوانندگان شاید دشوار باشد. انقلاب روسیه دست کم از لحاظ تأثیراتش، یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ جهان به شمار می آید. یک نسل پس از استقرار قدرت شوروی یک سوم جمعیت جهان تحت حکومت رژیم هایی می زیستند که از شوروی الگوبرداری کرده بودند. انقلاب ۱۹۱۷ شکل دنیای م معاصر را تعیین کرده است و ما تازه داریم از زیر سایه آن بیرون می آییم. این تنها یک انقلاب نبود طغیان متراکم ۱۹۱۷ که این همه در کتاب های تاریخ به تصویر کشیده می شود بلکه مجموعه کاملی از انواع گوناگون انقلاب بود که در اواسط جنگ جهانی اول فوران کرد و واکنش های زنجیرهای انقلاب ها و جنگهای داخلی، قومی و ملی را به راه انداخت. آنگاه که انقلاب به انجام رسید، امپراتوری ای به وسعت یک ششم کره زمین را از هم گسیخت - و سپس دوباره اجزای از هم گسسته آن را به هم پیوند زد.