کتاب سفیدی مرگبار

Lethal White
کد کتاب : 22581
مترجم :
شابک : 978-6001826061
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 912
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

نامزد جایزه گودریدز برای داستان معمایی و تریلر سال 2018

معرفی کتاب سفیدی مرگبار اثر جی کی رولینگ

کتاب «سفیدی مرگبار» رمانی نوشته «جی. کی. رولینگ» است که اولین بار در سال 2018 انتشار یافت. «کورموران استرایک» و همکارش، «رابین الاکوت»، پس از اتفاقات کتاب قبلی (اخراج «رابین» توسط «استرایک» به خاطر شکست خوردن در یک پرونده قتل)، دوباره در کنار یکدیگر مشغول به کار شده اند. پرونده ای جالب توجه زمانی از راه می رسد که مردی به نام «بیلی» باعجله وارد دفترکار «استرایک» می شود و ادعا می کند که سال ها پیش، شاهد به قتل رسیدن یک کودک بوده است. «بیلی» قبل از این که اطلاعات بیشتری را آشکار کند، می گریزد اما کنجکاوی «استرایک» نسبت به این پرونده باعث می شود او تلاش کند تا «بیلی» را بیابد. اندکی بعد، یکی از مقامات دولتی از «استرایک» می خواهد در مقابل یک باج‌گیر از او محافظت کند. «استرایک» به تدریج متوجه پیوندهایی میان ماجرای «بیلی» و پرونده اخاذی می شود.

کتاب سفیدی مرگبار

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
نکوداشت های کتاب سفیدی مرگبار
Rowling impressively sustains suspense over the course of a lengthy mystery.
«رولینگ» به شکلی شایان توجه، تعلیق را در طول این داستان معمایی بلند حفظ می کند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Rowling's wizardry as a writer is on fulsome display in Lethal White.
جادوی «رولینگ» به عنوان نویسنده در کتاب «سفیدی مرگبار» به شکلی کامل به نمایش گذاشته می شود.
USA Today USA Today

Addictive, murderous fun.
یک سرگرمی اعتیادآور و مرگبار.
Vox

قسمت هایی از کتاب سفیدی مرگبار (لذت متن)
همانطور که به دیوار راهرو تکیه داده بود که ستون های سنگی کنده کاری داشت و درهای چوب بلوطش بسته بودند، آماده شد که در جوابش به او تلفن کند. از زمانی که «رابین» تعقیب «جیمی» را قبول نکرده بود، با هم حرف نزده بودند.

از آن وقت «رابین» بارها این گفت و گو را در ذهنش مرور کرده بود. وقتی «لورلی» از «استرایک» حرف می زد، صدایش حس مالکیت تردیدناپذیری داشت. «استرایک» وقتی به دردسر افتاده بود، به «لورلی» زنگ زده بود (خب باید هم زنگ می زد. پس چه باید می کرد، به تو در «آکسفورد شایر» زنگ می زد؟)

و تمام آخر هفته را در خانه «لورلی» گذرانده بود (با هم در رابطه اند، پس کجا باید می رفت؟)، «لورلی» از او مراقبت کرده بود، به او دلداری داده بود و شاید در مورد سوءاستفاده «رابین» با او موافق بود، کسی که اگر نبود، شاید این اتفاق هم پیش نمی آمد.