کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم

How Children Succeed: Grit, Curiosity, and the Hidden Power of Character
اراده، کنجکاوی و نیروهای نهفته شخصیت
  • 19,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: درسا درسا
    نویسنده:
کد کتاب : 2320
مترجم :
شابک : 978-6003360303
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

کودکان چگونه موفق می شوند
How Children Succeed
کد کتاب : 53115
مترجم :
شابک : 978-6009731374
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 111
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم اثر پائول توگ

کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم، اثری نوشته ی پائول توگ است که اولین بار در سال 2012 منتشر شد. چرا بعضی از کودکان به موفقیت می رسند و برخی دیگر شکست می خورند؟ داستانی که معمولا در رابطه با دوران کودکی و موفقیت تعریف می کنیم، حول محور هوش می چرخد: موفقیت نصیب کسانی می شود که بهترین نمره ها را به دست می آورند. پائول توگ اما در این کتاب تأثیرگذار نشان می دهد که شخصیت، مهم تر از چیزهای دیگر است: داشتن مهارت هایی چون پشتکار، کنجکاوی و کنترل بر خود. توگ در کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم، از راه های غافلگیرکننده ای پرده برمی دارد که والدین از طریق آن ها می توانند کودکان خود را به شکلی بهتر و موثرتر برای دوران بزرگسالی آماده کنند. او همچنین به مخاطبین نشان می دهد که چگونه می توان زندگی کودکانی را که در فقر زندگی می کنند، بهبود بخشید.

کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم


ویژگی های کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد

نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

پائول توگ
پائول توگ، زاده ی سال 1967، مجری رادیو و نویسنده ای کانادایی-آمریکایی است. توگ در تورنتو بزرگ شد و در دانشگاه تورنتو تحصیل کرد. او در مجله ی نیویورک تایمز به عنوان سردبیر فعالیت کرده است. کتاب های توگ به موضوعاتی چون تحصیل، فقر، سیاست و مسائل اجتماعی می پردازد.
نکوداشت های کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم
It will change our understanding of childhood.
این کتاب، درک ما از دوران کودکی را تغییر می دهد.
Amazon Amazon

A persuasive wake-up call.
یک ندای بیدارباش مجاب کننده.
People Magazine

An absorbing and important book.
کتابی جذاب و بااهمیت.
The New York Times

قسمت هایی از کتاب چگونه فرزندان موفقی پرورش دهیم (لذت متن)
دانش آموزانی که در برنامه ی ابزارهای ذهنی ثبت نام شده اند، انواع گوناگونی از راهبردها، ترفندها و عاداتی را می آموزند که می توانند با به کارگیری آن ها از منحرف شدن ذهنشان جلوگیری کنند. آن ها می آموزند از «گفتار خصوصی» استفاده کنند، یعنی زمانی که کار متفاوتی را انجام می دهند با خودشان حرف بزنند (مثلا می گویند، حرف W را پیدا کن). این خودگویی به آن ها کمک می کند تا مرحله ی بعد را به یاد بسپارند (پایین، بالا، پایین، بالا). آن ها از «واسطه ها» استفاده می کنند، یعنی ابزارهایی فیزیکی که به یادشان می آورد چگونه فعالیت خاصی را تکمیل کنند (برای مثال، دو کارت، یکی با دو لب و یکی با دو گوش، و این مشخص می کند کدام کودک کارت را برگرداند و آن را با صدای بلند برای رفیقش بخواند و کدام یک به آن گوش بدهد).

می دانستم که دوست دارم او زندگی شاد و موفقی داشته باشد، اما دقیقا نمی دانستم منظورم چیست، یا آنچه من و همسرم در نظر داشتیم صرفا کمک به او برای دستیابی به این نوع زندگی بود. در این سردرگمی، من تنها نبودم. الینگتون در لحظه ی اضطراب آور خاصی از تاریخ آمریکا متولد شد. و این اضطراب به خصوص در شهرهایی نظیر نیوجرسی رشد کرد که رقابت در مورد پیش دبستان های مناسب به رقابت گلادیاتورها شبیه شده بود.

برخی از مهارت ها به واقع کاملا مکانیکی هستند. اما زمانی که از رشد مولفه های بسیار ظریف شخصیت انسان بحث می شود، موضوع به این سادگی ها نیست. ما نمی توانیم صرفا با کار سخت تر و صرف ساعات بیشتر، به صورتی بهتر بر نومیدی خود غلبه کنیم. کودکان نیز صرفا به دلیل این که از اولین سال های زندگی، تمرین کنجکاوی را شروع نکرده اند، از نظر این ویژگی عقب نخواهند ماند. مسیری که در آن چنین مهارت هایی را به دست می آوریم یا از دست می دهیم، بدون نقشه نیست؛ روان شناسان و عصب شناسان در چند دهه ی گذشته اطلاعات زیادی درباره ی منشأ این مهارت ها و شیوه ی رشد آن ها به دست آورده اند. اما این مسیر بسیار پیچیده، ناآشنا و پر راز و رمز است.