کتاب حکایت بانوی آزرده

A Modest Proposal for Preventing the Children of Poor People from Being a Burthen to Their Parents, or the Country, and for Making Them Beneficial to the Publick.
کد کتاب : 24052
مترجم :
شابک : 978-6002533548
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1729
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حکایت بانوی آزرده اثر جاناتان سویفت

اثر حاضر از سری کتاب های کلاسیک جیبی شامل پنج داستان کوتاه جذاب، جالب و خواندنی است که به قلمی روان ترجمه و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
حکایت بانوی آزرده که عنوان کتاب نیز برگرفته از همین نام است داستان زنی عاشق است که معشوقه اش فردی فریب کار و سو استفاده گر است و دل در گروی زنی دیگر دارد در این بین اتفاقاتی رخ داده است که زن را آزرده خاطر کرده است.

کتاب حکایت بانوی آزرده

جاناتان سویفت
جاناتان سویفت، زاده ی 30 نوامبر 1667 و درگذشته ی 19 اکتبر 1745، طنزپرداز، مقاله نویس، رساله نویس سیاسی (ابتدا برای حزب ویگز، و بعدا برای حزب توریز)، شاعر، و روحانی آنگلو-ایرلندی بود که سرکشیش کلیسای جامع سن پاتریک دوبلین شد.سویفت به خاطر آثاری همچون سفرهای گالیور، پیشنهاد فروتنانه، یادداشت هایی به استلا، نامه های دریپیر، نبرد کتاب ها، برهانی بر علیه لغو مسیحیت و حکایت وان به یاد آورده می شود. دانشنامه بریتانیکا از او به عنوان برجسته ترین طنزپرداز نثرنویس به زبان انگلیسی یاد می کند. سویفت در ا...