کتاب داستان یک اسم جدید

Storia del nuovo cognome
کد کتاب : 12636
مترجم :
شابک : 978-6004053020
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 554
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

داستان یک نام جدید
The Story of a New Name
کد کتاب : 2613
مترجم :
شابک : 9786008987116
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 414
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

داستان یک نام تازه
The story of a new name
کد کتاب : 14152
مترجم :
شابک : 978-9641742128
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 524
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان یک نام جدید اثر النا فرانته

کتاب «داستان یک نام جدید» رمانی نوشته ی «النا فرانته» است که اولین بار در سال 2012 منتشر شد. در این داستان، «لی لا» به تازگی ازدواج کرده و وارد کسب و کار خانوادگی شده است؛ «النا» در همین حال، ورای محله ای که در بسیاری از اوقات محدودکننده و خفقان آور به نظرش می آید، مشغول ادامه ی تحصیل و کاوش در جهان است. به نظر می رسد که ازدواج، زندگی «لی لا» را در تنگنا قرار داده، و فشار و استرس موفق شدن، گاهی اوقات برای «النا» بیش از اندازه زیاد می شود. با این حال، این دو زن جوان، پیوندی پیچیده و در حال تکامل با هم دارند که نقشی اساسی را در زندگی عاطفی و همچنین توانایی آن ها در مواجهه با چالش های زندگی ایفا می کند. «فرانته» در کتاب «داستان یک نام جدید»، داستانی تأثیرگذار و جهان شمول را درباره ی دوستی و احساس تعلق، و تأملی عمیق را بر عشق و حسادت، و آزادی و تعهد به مخاطبین ارائه می کند.

کتاب داستان یک نام جدید


ویژگی های کتاب داستان یک نام جدید

نامزد دریافت جایزه ی دوبلین 2015

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

النا فرانته
النا فرانته، نام مستعار نویسنده ای ایتالیایی است که به صورت ناشناس فعالیت می کند. آثار فرانته که به زبان ایتالیایی هستند، به زبان های متعددی ترجمه شده اند.فرانته با وجود شناخته شدن به عنوان رمان نویسی بین المللی، توانسته هویت خود را از زمان انتشار اولین رمانش در سال 1992 مخفی نگه دارد. البته حدس و گمان هایی درباره ی هویت واقعی او به وجود آمده که از اطلاعات موجود در مصاحبه هایش برگرفته شده اند.
نکوداشت های کتاب داستان یک نام جدید
Brilliant, captivating and insightful.
درخشان، مسحورکننده و خردمندانه.
Booklist Booklist

A masterfully plotted page-turner.
اثری جذاب با پیرنگ استادانه.
Barnes & Noble

An intense family saga.
یک حماسه ی خانوادگی پرتنش.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب داستان یک نام جدید (لذت متن)
وقتی «نینو» ده دقیقه یا یک ساعت یا حتی روز بعد برنگشت، «لی لا» کینه به دل گرفت. احساس نکرد رها شده بلکه احساس حقارت می کرد و هر چند پذیرفته بود که زن مناسبی برای «نینو» نبوده، با این همه، غیب شدن او را پس از فقط بیست و سه روز، تحمل ناپذیر می دانست. با خشم، آنچه را «نینو» در آن جا باقی گذاشته بود، دور انداخت: کتاب ها، لباس زیر، جوراب ها، یک ژاکت، حتی ته مانده ی یک مداد.

این کار را کرد، پشیمان شد و گریست. وقتی بالاخره گریه اش قطع شد، احساس کرد با احساسات تلخی که «نینو»، «نینویی» که او عاشقش بود و باور داشت که او هم در مقابل عاشقش است، برانگیخته بود، زشت، ورم کرده، احمق و تحقیر شده است.

ناگهان آپارتمان همان گونه که به راستی بود، جلوه کرد، مکانی چرک که از میان دیوارهایش، همه ی سر و صدای شهر به او می رسید. متوجه بوی بد شد، متوجه سوسک هایی که از زیر در راه پله داخل می شدند، متوجه لکه های رطوبت روی سقف شد و برای اولین بار احساس کرد کودکی اش به او چسبیده، نه کودکی رویاها بلکه کودکی محرومیت خشن، کودکی تهدیدها و کتک خوردن ها.